ایجاد جعبه جستجوگر مناسب در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

جعبه جستجوگر نقش اساسی در طراحی سایت فروشگاهی دارد. ممکن است فکر کنید که جعبه جستجو به طراحی نیاز ندارد؛ و خیلی از طراحان سایت ساده از کنار آن رد می شوند. حال اگر سایت از محتوای سنگین برخوردار باشد باید جعبه جستجوگر از طراحی مناسبی برخوردار باشد.

بهبود جعبه جستجوگر در طراحی سایت فروشگاهی

در اینجا ما به مواردی اشاره خواهیم کرد که چگونه در طراحی سایت فروشگاهی این جعبه جستجوگر رابهبود بخشیم تا کاربر را در حداقل زمان به بخش مورد نظر ببرد.

1:از نماد جستجوگر به اندازه مناسب استفاده کنید. چندین آیکن برای این نماد وجود دارد. نماد ذره بین رایج ترین نماد است که کاربر به راحتی آن را می شناسد.

2:نمایش جستوگر به صورت برجسته تر باشد. در این صورت کاربر سریع تر می تواند آن را پیدا کند. برای مثال در اطراف جستجوگر آیکن دیگری نباشد یا در پشت آیکن دیگر پنهان نشده باشد.

3:استفاده از کلید جستجو برای کادر جستجوگر: در طراحی سایت یک دکمه به کابر کمک می کند تا متوجه شوند که گام دیگری برای راه اندازی عملیات جستجو وجود دارد. حتی اگر تصمیم بگیرند این کار را با فشار دادن Enter انجام دهند. همچنین از سایز مناسب استفاده کنید که کاربر نیاز به کلیک با دقت زیاد نداشته نباشد.

4:در هر صفحه یک جعبه جستجوگر قرار دهید. شما همیشه باید یک کادر جستجو در هر صفحه دسترسی داشته باشید، زیرا اگر کاربران شما نمی توانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند، سعی خواهند کرد از جستجو شما بدون در نظر گرفتن اینکه در کجای سایت شما هستند، استفاده کنند.

5:از جعبه جستجوگرهای ساده استفاده کنید. زیرا کادرهای جستجوگر پیچیده کاربر را دچار اشتباه خواهد کرد.

6:کادر را در جایی قرار دهید که کابر انتظار دارد در آنجا یافت کند! اینکه کاربر مجبور به جستجوی جعبه جستجوگر باشد اصلا برای طراحی سایت فروشگاهی مناسب نیست.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: