صنعت طراحی سایت و پیشرفت آن در 5 ساله آینده
نوشته شده توسط : hiwebex

صنعت طراحی سایت در این 15 سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. طراحی نیز خود به عنوان یک صنعت پیشرفت کرده است و در نتیجه پیشرفت های تکنولوژیکی، چندین صنایع جدید را ایجاد کرده است. از جمله موبایل های پیشرفته تر و کامپیوترهای رومیزی با تکنولوژی های پیشرفته تر و سریعتر.

پیشرفت تکنولوژی در طراحی سایت

طراحی سایت به عنوان یک رشته شناخته شده محسوب شده است که در شرکت های مختلف، لیستی از طراحان سایت با حقوق های مناسب وجود دارند. شرکت ها اغلب توجه زیادی به طراحان سایت خود دارند. زیرا تاثیر بسزایی در موفقیت یک شرکت دارد. همانطور که صنعت خود پیشرفت کرده است، ابزار و نرم افزارهایی که استفاده می کنیم، به طور قابل ملاحظه ای رشد کرده اند. به خصوص در پنج تا ده سال گذشته، تغییر قابل ملاحظه ای درAdobe Flash هایی که برای انیمیشن و توسعه بازی وجود دارد، و Adobe Photoshop برای طراحی وب سایت و رابط کاربر وجود دارند شاهد بوده ایم.

تغییر در بازار نرم افزار طراحی در سایت ها  تاثیر بسزایی بر شرکت های نرم افزاری گذاشته است. این امر موجب یک انقلاب در قیمت گذاری نرم افزار شده است، به طوری که هزینه های استفاده را برای کاربر نهایی به میزان قابل توجهی کاهش داده است و اکنون بیشتر نرم افزارها را می توان با اشتراک ماهیانه خریداری کرد.

پیشرفت در 5 سال آینده

جالب است که به جلو بروید و ببینید چه چیزی در صنعت نرم افزار طراحی در پنج سال آینده می تواند باشد. یکی از پیشرفت های مهم اخیر iOS 11 برای iPad Pro است. احتمال دارد سیستم های iOS و macOS ادغام شوند. همچنین شرکت سریف اعلام کرد که Affinity Photo که در حال حاضر فقط سیستم  iOS قابلیت آن را دارد نیز وارد طراحی در سال های آتی خواهد شد. اپل نیز به دنبال فراهم کردن راهکارهایی برای صنعت طراحی سایت هست که بتوانند سیستم هایی فوق العاده سریع و نازک تولید کنند که جایگزین لپ تاپ خواهند شد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: