چطور خلاقیت می تواند طراحی سایت شما را نابود کند2
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که مطلب قبلی گفتیم درست است که خلاقیت عامل اصلی علاقمندی به طراحی سایت است اما اگر واقعا می خواهید یک طراح خوب باشید باید بدانید چطور رفتار خلاقانه خود را کنترل کنید.

استفاده درست از خلاقیت در طراحی سایت

موارد قراردادی و استاندارد شبیه جایگذاری لوگو، وب گردی، سرچ بار یا لینک ورود و موارد دیگری نظیر صفحه اصلی، نقشه سایت، تماس وجود دارد.  تمامی این استانداردها به کاربران کمک می کند بتوانند وب گردی کنند و آنچه نیاز دارند را سریعا بیابند.

شاید کاربران از شما انتظاراتی داشته باشند که در نهایت منجر به فسخ قرارداد طراحی سایت شود. ممکن است شما دقیقا کاربران خود را بشناسید و بدانید هدف از طراحی وب سایت تفریح و ایجاد خلاقیت محیطی است تا کاربران نسبت به عقاید خلاقانه برداشتی مفرح داشته باشند.

به کار گیری شیوه های خلاقیت مشابه در طراحی برخی سایت ها مطمئنا برای کتابخانه یا بیمارستان جواب نخواهد داد، سایت هایی که کاربران مسن یا با حداقل تجربه دارند و انرژی کافی برای بازی با سایت شما ندارند.

توصیه می شود طراحی را با قراردادهای موجود در ذهن خود آغاز کنید و سعی کنید برخی از عناصر را تغییر داده و یا تست کنید.

اگر توانایی غلبه بر راه حل های طراحی سایت جدید را داشته باشید قطعا می توانید از آن راه حل برای ارائه هر چه بهتر سایت استفاده کنید.

برای طراحی وب سایت باید خلاق باشید وقتی صحبت از طراحی بصری است. طرح های رنگی متفاوت و ترکیبات فونت جالب توجه، بازی کردن با فضاهای خالی، تعادل بصری و رعایت سلسله مراتب باعث ایجاد سایتی شاد و جذاب می شود.

برای طراحی سایت به دنبال روش خلاقانه اما ساده باشید، به حداقل رساندن ویژگی ها یا محتویات به طراحی صدمه می زند. در حقیقت طراحی وب سایت ساده اغلب نیازمند خلاقیت بیشتر از ایجاد پیچیدگی است.

خلاق باشید و سایت های طراحی شاد و سرگرم کننده خلق کنید. مراقب باشید از خلاقیت خود به چه شکل و کجا استفاده می کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex:





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: