راه اندازی فروشگاه آنلاین با طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین فقط با طراحی سایت فروشگاهی قابل اجراست. آنلاین بودن تجارت الکترونیکی بسیار مهم است.

برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین چه تدابیری لازم است؟

1-  اولین مورد  در طراحی سایت فروشگاهی این است که فروشگاه آنلاین شما باید طوری طراحی شود که تجربه خرید از یک فروشگاه واقعی همیشه در ذهن مشتری به یادگار بماند.

شاید خرید آنلاین برای بسیاری از افراد خسته کننده باشد اما طراحی فروشگاه آنلاین مهارتی است که باعث می شود مشتریان احساس راحتی کنند و نه تنها از خرید آنلاین خسته نشوند بلکه فروشگاه آنلاین شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

2-   با ارائه تصاویر واضح و مشخص از محصولات گرفته تا جزئیات توصیفی برای هر کالا شما امکان لمس واقعی کالاها را برای مشتریان فراهم می کنید.

برای تحقق این امر پیشنهاد می شود در طراحی سایت، صفحه اصلی جذاب و مطبوعی ایجاد کنید. برای جذب مشتریان داشتن محتوای جالب در سایت در کنار تصاویر و عناوین جالب توجه ضروری است. برای این کار می توانید سایت خود را از شبکه های اجتماعی تغذیه کنید. به یاد داشته باشید در طراحی سایت فروشگاهی آنچه توجه مشتری را به خود جلب می کند طراحی صفحه سایت براق، روشن و مشخص است و باید حتما قوانین ارسال کالای خریداری شده را بدون هیچ ابهامی برای مشتریان توضیح داده باشید.

3-  با ارائه تخفیف هایی در فروشگاه آنلاین، روزانه میزبان شمار بیشتری از مشتریان خواهید بود. حتی می توانید از آنها برای اختصاص دادن هشتگ و ارسال کلیپ های کوتاه نمایشی در خصوص قرعه کشی و جوایز ویژه خرید آنلاین استفاده کنید.

در مورد طراحی سایت شاید بسیاری از موارد را ندانید اما اگر با شرکت طراحی سایت hiwebex تماس بگیرید کارشناسان ما در این زمینه شما را یاری می کنند.

جهت سفارش و راه اندازی طراحی سایت فروشگاهی خود می توانید به سفارش طراحی سایت صفحه مراجعه کنید

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebe





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: