تاثیر تجارت الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

صنعت تجارت الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی در چند دهه اخیر رشد بی سابقه ای داشته است. به طوری که سرمایه داران در این بخش به شدت سرمایه گذاری کرده اند. این گسترش توام با رشد سریع تکنولوژی، بهبود استانداردهای زندگی، افزایش نسل جوان همراه با افزایش دسترسی به اینترنت و استفاده از گوشی های هوشمند بوده است.

افزایش فروش محصول با تجارت الکترونیک

وجود تجارت الکترونیک در سایت باعث افزایش فروش کالا خواهد شد و این رقابت فروش محصول را بیشتر کرده است. با توجه به مطالعات و نظرسنجی صورت گرفته از 5 شهر در هند، در صورت ایجاد امنیت در سایت مردم تمایل بیشتری به خرید آنلاین دارند. زیرا در این صورت زمان کمتری صرف خرید محصول مورد نیاز وجود خواهد داشت.

اطلاعات دقیق و جاری که توسط طراحی سایت فروشگاهی ارائه می شود، زمان و انرژی مصرف کنندگان را در جستجوی اطلاعات کاهش می دهد و این به نوبه خود به آنها کمک می کند تجربیات لذت بخشی را از تجارت آنلاین داشته باشند. البته باید به این نکته توجه کرد که در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد اعتماد بسیار مهم است. زیرا اگر مخاطب اعتماد کافی نداشته باشد قطعا از تجارت الکترونیک استفاده نخواهد کرد. با قرار دادن جزییات لازم و اینکه محصول با سفارش مشتری کاملا مطابقت دارد این اعتماد را ایجاد کنید. همچنین باید بین مشتری و فروشنده ارتباط موثری وجود داشته باشد تا میزان اعتماد افزایش یابد. وجود نظرسنجی در طراحی سایت فروشگاهی می تواند در این راه کمک چشمگیری داشته باشد. زیرا افزایش رضایتمندی از یک محصول می تواند باعث افزایش فروش آن محصول نیز گردد.

پس اگر از تجارت الکترونیک در سایت استفاده شود فروشنده با نتیجه رضایتبخش تری روبرو خواهد شد. البته استفاده از تجارت الکترونیک قوانین مربوط به خود را دارد که در صورت داشتن شرایط پیشنهاد می شود از آن بهره گیرند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebe





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: