استفاده از وایرفریم ها در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

استفاده از وایرفریم ها در طراحی سایت امری ضروری می باشد زیرا آن ها یکی از مراحل بسیار مهم طراحی هستند که در توسعه وب استفاده می شوند و به ویژه در طراحی های پیچیده و در پروژه های بزرگ کاربرد دارند. همچنین می توان گفت طراحی های ساده ای از طرح کلی سایت هستند که به شما(به عنوان طراح)و به صاحبان مشاغل و کسب و کارها ( به عنوان مشتری های شما برای طراحی سایت ) اجازه می دهند به جای تمرکز بر رنگ و نوع عناصر به کار رفته در سایت، بر روی نحوه قرار دادن و جایگذاری عناصر سایت و چیدمان آنها در سایت و آرایش صفحه اصلی سایت تمرکز کنید.

عملکرد وایرفریم ها

این ابزارها، ابزارهای تجسمی برای ارائه توابع پیشنهادی، ساختار و محتوای یک صفحه وب و یا یک سایت هستند. همچنین عناصر گرافیکی و عناصر عملیاتی سایت را به نحوی از هم جدا می کنند که تیم طراحی، به راحتی می توانند توضیح دهند که کاربران چگونه با سایت تعامل می کنند. یک وایرفریم به طور نمونه باید شامل موارد زیر باشد: عناصر صفحه اصلی و محل قرارگیری آنها مثل سرصفحه، پاصفحه و …

کاربرد وایرفریم ها در طراحی سایت

با استفاده وایرفریم های پذیرفته شده، بدون اینکه شما توسط  عناصر بصری متنوع مورد استفاده در طراحی سایت ها گیج شوید، یک قالب کاری برای طراحی های شما فراهم می شود. صفحات مختلفی که در یک سایت لحاظ می شود از جمله : صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما و دیگر صفحاتی که حاوی متن های زیادی می باشند ممکن است طرح های متفاوتی از صفحه گالری یا صفحه خرید داشته باشند. نکته مهمی که در تمام مراحل طراحی همواره باید مورد توجه قرار دهید، این است که در گذر از وایرفریم ها به یکدیگر، همواره به حفظ یکپارچگی در ظاهر سایت توجه نموده و این امر را در طراحی سایت خود لحاظ نمایید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: