طرح کلی سایت در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

به منظور طراحی سایت فروشگاهی پیش از هر چیز باید طرح کلی سایت را در ذهن خود ترسیم نمایید. پس از اینکه اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و ایده پردازی هم نمودید، زمان آن رسیده که یک ایده خوب که همه موارد را در بر بگیرد، بر روی کاغذ بنویسید. طرح کلی سایت باید شامل لیستی از هر بخش سایت باشد با این توضیح که چه نوع محتوایی در هر صفحه نمایش داده می شود.

طرح کلی سایت شامل چه مواردی است؟

طرح کلی سایت می بایست تا جای ممکن به توضیح جزئیات درباره اینکه چه مشخصات و ترکیبی در طراحی سایت فروشگاهی استفاده خواهد شد، بپردازد. این موارد شامل حساب های کاربری، امکان اظهار نظر کاربران، کارکردهای شبکه های اجتماعی، ویدئو، و همچنین ثبت نام در خبرنامه می شود.

توافق طراح و مشتری در زمینه طرح پیشنهادی

جدا از اینکه مشتری می بایست در تمام مراحل به سازمان دهی پروژه کمک نماید، مشتری همچنین می بایست هنگام ارائه طرح کلی سایت حاضر شود و از جزئیات طرح پیشنهادی آگاهی کامل پیدا کند. با کسب آگاهی، مشتری و طراح می توانند بر سر طرح پیشنهادی قبل از اینکه پروژه ادادمه پیدا کند، به توافق برسند. این امر به آنها کمک می کند که بخش ها و مشخصاتی را برای تنظیم طرح پیشنهادی اضافه یا کم نموده و به یک نقطه نظر و دیدگاه مشترک درباره طرح کلی سایت برسند.

همه این موارد به شما کمک می کند تا نهایتا بتوانید زمان و بودجه لازم برای طراحی سایت فروشگاهی را تعیین نمایید. توافق بر سر یک قیمت بر اساس طرح توافقی در پروژه طراحی سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا از هزینه های اضافی و همچنین اختلاف نظری که بعدها در مورد نحوه انجام پروژه ممکن است بین مشتری و طراح به وجود بیاید، اجتناب نمایید.

سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: