نقش تحقیق و پژوهش در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

تحقیق و پژوهش نقش بسیار مهمی در طراحی سایت ایفا می نماید. زمانی که یک مشتری از شما درخواست طراحی سایت می نماید، از چه مرحله ای باید کار خود را آغاز کنید؟

به عنوان یک طراح ممکن است که بخواهید تمام مراحل طراحی را به تنهایی انجام دهید که این مراحل شامل کدنویسی نیز می شود. در حالت دیگر ممکن است که شما بخواهید تیمی حرفه ای برای کمک به خود استخدام نمایید. اما در هر دو حالت فوق، گام اولیه برای آغاز طراحی، مطالعه در حوزه کاری مورد بحث می باشد.

تحقیق و پژوهش گام اولیه در طراحی سایت

مانند اغلب پروژه های طراحی نخستین گام برای طراحی سایت، انجام تحقیق و پژوهش می باشد. برخی از این تحقیق وپژوهش را بر روی مشتری ها انجام دهید تا متوجه نیازهای آنها شوید. شما همچنین می بایست درباره صنعت و کسب و کار مشتریان خود و همچنین رقبای کاری آنها نیز به تحقیق و پژوهش بپردازید. زمانی که مشتری خود را ملاقات می نمایید باید تا جایی که می توانید اطلاعات کسب نمایید تا بتوانید یک طرح کلی برای طراحی سایت آن مشتری در نظر بگیرید. این اطلاعات شامل موارد ذیل می شود:

مخاطبین آنها، اهدافشان، مسیر خلاقانه شان و متغیرهای دیگر که ممکن است بر خدماتی که شما به مشتریان ارائه می دهید، تاثیرگذار باشد، متغیرهایی مانند بودجه و زمان نهایی برای تحویل پروژه می باشد.

نحوه انجام تحقیق

تحقیقات شما درباره صنعت و بازار باید هم زمان انجام شود. به جهت کسب آمادگی برای ملاقات با مشتری، شما باید درباره صنعت مشتری خود، فکر و ایده اولیه ای داشته باشید. پس از آگاهی نسبت به نیاز مشتری، می توانید به تحقیق و پژوهش عمیق تر درباره آن کسب و کار به خصوص بپردازید. سطح تحقیقاتی که انجام می دهید، به بودجه مشتری و دانش شما در زمینه صنعت مورد نظر بستگی دارد. این تحقیقات می تواند به سادگی بررسی عملکرد دیگر سایت ها در زمینه کاری مورد نظر انجام شود. در پروژه های بزرگتر، تحقیقات می تواند به طور کاملا جامع انجام شود.

سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: