چطور در جهاني زندگي كنيد كه داده هاي شما امنيت كافي ندارند!
نوشته شده توسط : hiwebex

يكي از نكات قابل توجه در طراحي سايت بحث امنيت آن ميباشد. بايد مطمئن بود كه اطلاعات شخصي به دست افرادي قرار گيرد كه قابل اعتماد بوده و  از اين نظر در امنيت کافی باشد. به گزارش نيويورك تايمز امروزه بيش از 143 ميليون كاربر از تخلف در اطلاعات شخصي، شكايت خود را در اين رابطه اعلام كرده اند.

Nick Clements صاحب سايت شخصي مالي به نام  magnifymoney.com اعلام كرده است كه تصور ميكند برخي از اطلاعاتش در برخي موارد به سرقت رفته است و اين باعث ايجاد مشكلاتي براي وي شده است. لذا خواستار اين شد تا مردم هرچه سريعتر نسبت به در اختيار قرار دادن اطلاعات شخصي به افراد ديگر اگاه شوند. Matt Schulz ،تحليلگر ارشد آناليز صنايع در creditcards.com، به شركت هاي مالي توصيه كرده است كه  گزارش هاي اعتباري خود را حتما از سه دفاتر معتبر Equifax،  TransUnion و  Experianدريافت كنند و حتما اطمينان حاصل كنند كه اطلاعات دريافت شده صحيح باشد. در قدم بعدي هميشه حساب بانكي خود را چك كنيد و هميشه مطمئن شوند كه مواردي را كه بانك از آنها خواسته است حتما انجام داده اند.در طراحي سايت براي شركت هايي كه پرداخت آنلاين دارند اين موارد ميتواند بسيار حساس و با اهميت باشد.

استفاده از پسوردهاي مناسب براي حفظ امنيت

چك كردن حساب هاي زياد بانكي مخصوصا در موسسات مختلف بانكي به طوري كه چندين ورود به سيستم براي كاربر وجود دارد، ميتواند بسيار خسته كننده باشد. لذا بايد در موقع انتخاب رمز حتما از امنيت آن اطمينان حاصل نمود. مهمترين حساب كاربري، ايميل شما ميباشد. زيرا ايميل شما دروازه اي به تمام اطلاعات حساب هاي مالي شما، و اطلاعات شخصي شما ميباشد. يكي از مواردي كه هنگام طراحي سايت بايد مدنظر قرار گيرد محافظت از ايميل و حساب كاربري افراد ميباشد.

كاهش امنيت با استفاده از برخي از برنامه هاي رايگان

برخي از نرم افزار ها وجود دارند كه استفاده از آنها رايگان بوده و تنها با عضويت در آنها و قرار دادن ايميل و انتخاب حساب كاربري مي توانيد به راحتي آز آنها بهره مند شويد. به گفته Kaiser، مدير اجرايي اتحاد ملي امنيت سايبري، گرچه دسترسي به اين نرم افزار ها آسان است، ولي ريسك پذيري اين برنامه ها بسيار بالاست. همچنين با استفاده از برنامه هايي كه نياز به  چند دستگاه ميباشد، براي مثال نياز به ارسال كد به گوشي همراه ميباشد، كمك بيشتري به سارقان و هكرهاي سايبري خواهيد كرد.

لذا بحث امنيت از جمله مباحثي است كه  در طراحي سايت بسيار حائز اهميت ميباشد. متاسفانه با افزايش چشمگيري كه در تعداد سارقان سايبري وجود دارد، ميبايست تا حد ممكن از قرار دادن اطلاعات به افراد بدون هويت و  غير قابل اعتماد جلوگيري شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: