پشتیبانی شبانه روزی در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

پشتیبانی شبانه روزی از مشتریان و ارائه خدمات به آنها در تمامی اوقات، نکته مهمی است که در طراحی سایت حرفه ای حتما می بایست مورد توجه صاحبان مشاغل قرار گیرد. بیشتر گروه های تجاری و صاحبان مشاغل نمی توانند به مانند وب سایت هایی که از طراحی سایت حرفه ای بهره می برند، به ارائه پشتیبانی شبانه روزی به مشتریان خود بپردازند. وب سایت ها می توانند در تمام طول شبانه روز و در تمام روزهای هفته حتی بدون توجه به تعطیلات و یا حتی تعطیلات رسمی به فعالیت بپردازند و در واقع پشتیبانی شبانه روزی برای خدمات ارائه شده به کاربران را فراهم می نمایند.

ضرورت پشتیبانی شبانه روزی

کاربران اغلب خارج از ساعات کاری متداول کسب و کارها  به بازدید از سایت شما می پردازند و حتی ممکن است این زمان، تنها زمان در دسترس آنها برای کسب اطلاعات درباره سازمان، گروه تجاری و یا کسب و کار شما باشد. زیرا اغلب در ساعات کاری مشغول به کار بوده و فرصت زیادی برای جستجو در فضای مجازی را پیدا نمی کنند.

همچنین دانشجویان نیز در ساعات اداری اغلب در مدارس و دانشگاه ها به سر برده و فرصت چندانی برای حضور در فضای مجازی پیدا نمی کنند. بنابراین اگر در طراحی سایت صرفا ارائه پشتیبانی در ساعات اداری لحاظ شده باشد، بسیاری از کاربران از دریافت پشتیبانی محروم خواهند ماند. بنابراین برای اینکه بتوانید تمام مشتری های خود را راضی نگه دارید، می بایست پشتیبانی شبانه روزی را در طراحی سایت حرفه ای خود لحاظ نمایید.

امروزه برای مردمی که در دنیایی این چنین شلوغ و پر هرج و مرج زندگی می کنند، اطلاعات باید به آسانی و در تمام زمان ها قابل دسترسی باشد و داشتن وب سایت تنها راه مقرون به صرفه ایست که می تواند امکان دستیابی به حجم نامحدودی از اطلاعات را در همه اوقات فراهم نماید. اما نکته مهمی که در طراحی سایت حرفه ای وب سایت ها باید لحاظ گردد، پشتیبانی شبانه روزی از خدمات و سرویس های ارائه شده به مشتریان می باشد.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: