ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

ارتباط با مشتری یکی از مهمترین امکاناتی است که طراحی سایت فروشگاهی می تواند در اختیار صاحبان مشاغل و کسب و کارها قرار دهد. بهره گیری از سایت به خودی خود می تواند به گسترش و تقویت ارتباط با مشتری ها کمک نماید. سایت فروشگاهی می تواند فعالیت های تجاری مختلفی را برای افراد به خصوصی در زمان هایی معین به طور فعالانه ای هدف گذاری نماید. این امر به مشتری ها اجازه می دهد که با نام تجاری ، مواد تجارت، محصولات، فلسفه های ایجاد یک کسب و کار به خصوص، تاریخچه و حتی کارمندان آن مجموعه آشنا شوند.

تقویت ارتباط با مشتری

طراحی سایت فروشگاهی و داشتن وب سایت محل های کاملا متفاوتی را برای گردهم آیی و گفتگو میان گروه های کاری و افرادی که این گروه ها به آنها سرویس ارائه می دهند، فراهم می آورد.

در حقیقت صاحبان مشاغل با داشتن وب سایت مخصوص به کسب و کار خود، می توانند بدون نیاز به اجاره سالن و متحمل شدن وقت و هزینه اضافی، تنها با بهره مندی از سایتی که توسط گروهی حرفه ای و مجرب طراحی شده است،  بخش ارتباط با مشتری را در طراحی سایت فروشگاهی خود لحاظ نموده و از این طریق نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتری های خود را نیز جویا شده و در جهت ارتقای خدمات خود، از این موارد نهایت استفاده را بنمایند.

همچنین می توانید از طریق سایت خود و از بخش ارتباط با مشتری با سایر کاربران اینترنت نیز در ارتباط باشید و از طریق پاسخگویی به سوالات آنها، گام مثبتی در جهت جلب سایر کاربران به کسب و کار و محصول خود بردارید.

همانطور که افراد همواره در خرید از فروشگاه ها، به دنبال ارتباط با فروشنده بوده و به عنوان مصرف کننده نظرات و پیشنهادات خود را به فروشندگان منتقل می نمایند، در کسب و کار آنلاین نیز این مورد بسیار مهم بوده و می بایست بخش ارتباط با مشتری را به عنوان یکی از مهمترین بخش های سایت در طراحی سایت فروشگاهی خود لحاظ نمایید.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: