نوشته شده توسط : hiwebex

همان طور که در مطلب قبل به سئو در طراحی سایت اشاره کردیم به ادامه ی 10مبنای درک سئو می پردازیم.

  1. عدم پذیرش لینک های پشتیبان تجاری

ایجاد لینک برای موفقیت سئو ضروری است. تعداد زیادی از افراد سعی دارند سیستم دستی بسازند یا سایت های مستقیم تجاری را فهرست کنند، توصیه ما این است به موتور جستجو گوگل متصل شوید و ترافیک را جستجو کنید و روی لینک هایی سایت خود کلیک کنید. اگر به این نقطه رسیدید آخرین گزارش لینک را دانلود کنید. دانلود این فایل اکسل همه لینک های پشتیبانی قابل جستجو در طراحی سایت شرکتی شما برمی گرداند.

  1. سئو در طراحی سایت شرکتی

تا به حال شگفت زده شدید چطور رتبه تجارت خود را با آدرس و رتبه بندی ستاره ای تجارت بعدی به راس گوگل برسانید؟ این از صفه تجارت گوگل می آید.

اگر توجهی به صفحه تجارت گوگل ندارید باید فورا سنجش فعالانه ای از رتبه بندی خود داشته باشید.

از ثبات کلیه اطلاعات تجاری از قبیل (نام، آدرس، تلفن) اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید تصاویر به روز رسانی شده اند.

  1. فهرست بندی تجارت محلی

گوگل می خواهد بداند تجارت شما قانونی و محلی است. در واقع Moz فهرست بندی تجارت محلی پروفایل آنلاینی است که حاوی نام تجاری، آدرس، شماره تلفن و دیگر جزئیات است. هزارات سایت شرکتی و کتاب راهنما در تجارت محلی وجود دارند و برای ایجاد فهرست بندی تجارت رایگان مجاز می باشند.

  1. نظارت موفقیت آمیز در سئو طراحی سایت شرکتی

می توانید دامنه خود را به Moz اضافه کرده و کلمات مهم تجارت خود را دنبال کنید و موفقیت پروسه سئو را بسنجید. بسیاری از تصمیمات تجاری مهم وجود دارند که کلمات کلیدی سایت شرکتی شما را جستجو می کنند و بسیاری از تجار متعهد به انجام آن می شوند.

  1. بازاریابی مداوم

گوگل می خواهد ببیند سایت شرکتی شما مانند ترافیک اش قانونی است. این سنجش محتوا نیازمند اجبار عناوینی است. شما باید بلاگ های فعالانه را در فیس بوک برای هدایت این ترافیک به بلاگ خود تقویت کنید.صفحه اصلی و صفحات داخلی در طراحی سایت شرکتی شما باید به گونه ای باشند که برای خواننده ارزش قائل شده و اطلاعات قابل بینشی را فراهم کنند. سایت شرکتی شما هاب بازاریابی است و اطمینان حاصل کنید محتوای عالی دارید زیرا مشتریان بیشتری را از آن خود می کنید و گوگل این موضوع را دوست دارد.

همانطور که گفتیم  10 مبنای گفته شده در بالا اساس ایجاد سئو در طراحی سایت شرکتی و هر نوع طراحی سایت هستند.

با تماس با شرکت هایوبکس تنها با دو یا سه ساعت و صحبت با کارشناسان حرفه ای طراحی سایت تمامی موارد اساسی در سئو سازی که هنگام طراحی سایت خود به آنها نیاز دارید، به شما گفته خواهد شد.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: