نقش محتوای بصری در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

محتوای بصری موفق ترین عامل برقراری ارتباط در طراحی سایت است. چنانچه با بازاریابی محتوای بصری ارتباط برقرار کنید مطمئنا با وجود خوانندگان، طرفداران و مشتریان بیشتر و البته درآمد بالاتر از رقبا خود همیشه یک گام جلوتر هستید. همه می دانید انسانها با محتوای بصری ارتباط می گیرند و ارتباط کلامی و نوشتاری به اندازه آنچه می بینند روی آنها تاثیر نمی گذارد. تقریبا 90 درصد اطلاعات از طریق تصویر به مغز منتقل می شود. با وجود تمرکز روی راهکار  کسب درآمد عامل موثری است شاید نتوانید طراح سایت حرفه ای تمام وقتی بیابید که کارهای طراحی سایت شما را انجام دهد.

شما می توانید طراح سایت حرفه ای خودتان باشید. برای انجام این کار می توانید هر آنچه می خواهید را از پست های شبکه اجتماعی و اینفوگرافی ها به کتاب های الکترونیکی با ابزارهای درست انتقال دهید. این پست منابعی را معرفی می کند تا طراحان سایت معمولی و تازه کار، محتوای چشمگیر و خیره کننده خلق کنند.

اهمیت استفاده از بازاریابی محتوای بصری در طراحی سایت

هنگامیکه افراد اطلاعاتی را بدست آورده یا درباره آن می شنوند بعد از سه روز فقط 10 درصد از این اطلاعات در ذهنشان باقی می ماند. اما اگر اطلاعات با تصویر مرتبطی همراه باشد، بعد از سه روز ، 65% اطلاعات را به خاطر می آورند.

74% بازاریابان رسانه اجتماعی از محتوای بصری در شبکه بازاریابی اجتماعی استفاده می کنند. 68% بلاگ و 60% ویدئو در راس شبکه های اجتماعی قرار دارد.  اینفوگرافی ها موارد دوست داشتنی هستند که سه بار در شبکه های اجتماعی بیشتر از دیگر محتواها به کار می روند.  با موارد گفته شده حالا دیگر اهمیت محتوای بصری در طراحی سایت خود را درک کردید.

کارشناسان های وبکس می توانند شمارا در زمینه راه ادازی و طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای خود را به ثبت برسانید. جهت سفارش به صفحه ی سفارش طراحی سایت مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: