اهمیت محتوای سایت در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

کیفیت محتوای سایت گام موفقیت آمیزی در طراحی سایت حرفه ای به منظور حفظ و نگهداری بازدیدکننده ها و رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو است. البته باید توجه داشته باشید در طراحی سایت، ایجاد یک تاثیر خوب بر بازدید کننده مهم است اما محتوای سایت است که باعث ماندگاری بازدید کننده و افزایش تعداد آنها می شود.

مراقب باشید، وقتی صحبت از محتوا می شود، موتورهای جستجو از جمله گوگل بسیار ویژه عمل می کنند. چنانچه در طراحی سایت حرفه ای خود از محتوا خیلی خوب با بار معنایی عالی استفاده نکنید رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو نخواهید داشت.

ایجاد محتوای سایت عالی در طراحی سایت حرفه ای

  1. محتوا متنوع و اصل باشد؛ باید سایت شما ویژگی خاصی داشته باشد تا بازدید کننده برای بازدید از صفحات دیگر و خواندن مطالب انگیزه داشته باشد، علاوه بر عالی بودن محتوای سایت باید آنقدر برای بازدید کننده جذاب باشد که برای خواندن مطالب دیگر مرتب به سایت شما سر بزند. گوگل، سایت هایی را که مدتها محتوای سایت را تغییر نداده اند، جریمه می کند.
  2. عناوین و داده ها؛ در طراحی سایت استفاده از عناوین صفحاتی نظیر کلمه کلیدی و تگ های توصیفی، گوگل را تشویق می کند با استفاده از عبارات و کلمات کلیدی مناسب رتبه سایت را افزایش دهند. برخی از موتورهای جستجو به محتوای تگ های بخصوص توجه می کنند.
  3. کلمات کلیدی؛ این کلمات حاکم بر سئو جهان هستند و اگر می خواهید رتبه بندی بالاتری داشته باشید بایستی کلمات محتوای سایتی که مشتریان در جستجویشان هستند را درک کنید. در طراحی سایت با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، رتبه بندی موتور جستجو افزایش می یابد.
  4. ایجاد محتوای سایت؛ در طراحی سایت، چطور یک محتوای مناسب ایجاد کنیم؟ واضح است که انتخاب نگارش محتوای سایت ارزان ترین بخش در طراحی سایت حرفه ای است. یک کپی کننده خوب با انتخاب خلاصه ای از طرح کلی، یک مقاله نگارشی با کیفیت بالا خلق می کند.

به یاد داشته باشید هر نوع محتوای سایتی فقط به یک دلیل ایجاد می شود و آن هم کسب درآمد برای شما و کسب و کار شماست. ایجاد محتوا قالبی از بازاریابی است و در طراحی سایت حرفه ای بازتاب ماهیت تجارت شما رشد می کنند.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: