پیشنهادات منحصربفرد در جذب بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

بسیاری از روش های ترغیب بازدیدکنندگان برای اینکه جزئی از کاربران دائمی در طراحی سایت فروشگاهی تان باشند از طریق ارائه پیشنهاد، دمو یا آیتم هایی است که به نظرشان جالب می آید. اما امروزه با وجود بسیاری از منابع اینترنتی بیرونی، جذب و افزایش تعداد کاربران تا حدی مشکل شده است. تا حدی که چگونگی جذب بازدیدکنندگان حتی مهمتر از پرداختن و توجه به پیشنهادات آنها و منابع موجود در سرویس مشتریان در طراحی یک سایت فروشگاهی شده است.

 نکاتی برای جذب بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروشگاهی

برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر، در طراحی سایت فروشگاهی بیش از حد تبلیغ نکنید. بازدید کنندگان را برای مطالعه محتویات سایت فروشگاهی و بازدید از محصولات و مطالعه کاتولوگ ها آزاد بگذارید. در طراحی سایت با ترکیب و رنگ و تم های جذاب و مرتبط با توصیف محصولات سایت مشتری را ترغیب به مرور دیگر صفحات سایت فروشگاهی خود کنید. در طراحی سایت فروشگاهی خود برای افزایش بازدیدکنندگان و تغییر آنها به کاربران همیشگی خود و همچنین افزایش ترافیک سایت حتما روی سرعت بارگذاری سایت کار کنید.

برای تغییر بازدیدکنندگان به کاربران سایت فروشگاهی خود آنها را تشویق کنید، بهترین راه تشویق بازدیدکنندگان، محتوای مناسب است که بارها و بارها در طراحی سایت بیان کردیم. استفاده از لینک های داخلی در سایت کمک موثری به جستجوی بیشتر بازدید کننده و ماندن بیشتر در سایت شماست، برای مثال در طراحی سایت فروشگاهی خود پست هایی از چگونگی انتخاب کفش مناسب بگذارید.

استفاده از ویدئو ها و اسلاید شو ها با محتوای تصویری روی نوشته یا کنار آن برای بازدیدکنندگان جالب توجه است. همچنین مهارت برقراری ارتباط مابین لینیک های موضوعی مرتبط در رابطه با محصولات سایت احتمال جذب کاربران را افزایش خواهد داد.

موارد گفته شده علاوه بر حفظ بازدیدکنندگان، باعث افزایش ترافیک و تبدیل بازدید کننده به کاربران دائمی سایت شما می شود.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: