اشتباهات رایج در طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : hiwebex

با تکنولوژی مرورگرهای موبایل و آپشن های هیجان انگیز جدید، شاهد اشتباهات رایج در صنعت طراحی سایت شرکتی هستیم که در طول سال های گذشته تغییرات زیادی کردند. این امر سبب انتخاب سایت هایی با طراحی ضعیف شده است طوریکه مشتریان کاملا نمی توانند با برندها ارتباط برقرار کنند. صفحات اصلی غیرجذاب، محتوای ضعیف، عدم به روز رسانی، اشتباهات رایج در طراحی سایت هستند که باید درصدد بهبود شان باشید.

کمبود محتواست از اشتباهات رایج در طراحی سایت شرکتی

رتبه بندی موتورهای جستجو کیفیت محتوای سایت شما را نشان می دهد. مالکان دامنه سایت هزینه زیادی صرف طراحی سایت زیبا و فریبنده می کنند اما نکته ای که هرگز به آن توجه نمی کنند بخش محتوا است. اگر می خواهید محتوای سایت خود را ارزیابی کنید درصد بازدید کنندگانتان را ببینید این مشخص خواهد کرد چه درصدی به محض ورود به سایت اقدام به عمل کرده و چه درصدی از بازدیدکنندگان سریعا سایت را ترک می کنند.

اگر سایت خود را به روز رسانی نکنید یکی از بزرگترین اشتباهات رایج را مرتکب شده اید. با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی،  بالا رفتن ریسک امنیت سایبری مهمترین مسئله است. اینکه تم ها و عناصر را در طراحی سایت شرکتی خود به روز کنید تضمین می کند هر نقطه ورودی از دامنه شما تحت پوشش امنیتی است. ورود پرس و بسیاری از سایت های معروف امکان به روز رسانی خودکار دارند.

یکی دیگر از  اشتباهات رایج در طراحی سایت شرکتی این است که به طور مناسب از طریق ابزارهای وب مستر گوگل یا برنامه های مشابه نتوانید سایت را تحلیل کنید یا موارد تحلیلی را در طراحی سایت نصب نکرده باشید. اگر اشتباهات رایج بیان شده را در طراحی سایت شرکتی مرتکب نشوید و مشکلات صفحات اجرایی ضعیف را شناسایی کنید. به راحتی می توانید از طراحی سایت برای مقاصد بازرگانی خود بهره ببرید. سایت های معروف جهان دائما در حال تست و بهینه سازی در زمینه طراحی سایت هستند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: