بهینه سازی تصاویر سایت در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

برای بهینه سازی تصاویر سایت در طراحی سایت نکته بسیار کلیدی و مهم استفاده از تصاویری است که عمر بازدیدکننده را برای بارگذاری تلف نکنند. صفحاتی با سرعت بارگذاری بسیار کند نه تنها بازدیدکنندگان شما را از سایتتان بیزار می کنند، بلکه نخواهید توانست در رتبه بندی گوگل یا الکسا در سطر سایت هایی باشید که رتبه خوبی دارند.

در طراحی سایت با کیفیت بالا، رزولوشن عالی و گرافیک خوب باعث بهینه سازی تصاویر سایت و جلب توجه مشتری می شوند. برای بارگذاری سریعتر صفحات نیاز به فایل های تصویری کوچکتری دارید و توجه به این موضوع یعنی تصاویری با اندازه مناسب باعث می شود در صورت بازدید از سایت، بازدیدکننده به راحتی با یک کلیک سایت را ترک نکند. معمولا در طراحی وب سایت به این نکته توجه می شود که در بهینه سازی تصاویر سایت، اندازه رعایت شود. اگر واقعا تصاویری با اندازه بزرگ دارید باید اندازه آنها را کوچک کنید و سپس کیفیت اولیه تصویر را برگردانید.

فاکتورهای بهینه سازی تصاویر سایت در طراحی سایت برای افزایش سرعت بارگذاری

  1. از PNG یا GIF به جای JPG و JPEG در صورت نیاز
  2. از عکس ها و تصاویر سایت با طول و عرض متناسب استفاده کنید، اگر عکس های شما این ویژگی را ندارند، بارگذاری صفحات دیگر تا زمانیکه گرافیک تصاویر شما کاملا بارگذاری نشود، زمان می برد.
  3. در صورت امکان بهتر است از تصاویر کمتر استفاده شود. در طراحی سایت توجه داشته باشید که تصاویر نباید نصف زمان بارگذاری را بگیرند.
  4. باید بدانید در صورت استفاده از متون گرافیکی عجیب در طراحی وب سایت خود، زمان بارگذاری را طولانی می کنید، به جای این کار که بارگذاری سایت را کند می کند از متونی با سبک و سیاق مناسب استفاده کنید.

طراحی سایت باید جنبه لذت بخش یک سایت عالی را جلوه کند. استفاده از تصاویر سایت و عکس ها با اندازه و طراحی مناسب زمان بارگذاری سایت شما را کاهش داده و قابلیت بهره برداری از سایت را افزایش می دهد.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: