اهمیت طرح سایت در طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : hiwebex

برای هر کاری باید پیش زمینه ای داشته باشید پس بهتر است برای طراحی سایت شرکتی نیز ابتدا طرح سایت خود را ارائه کنید و در این طرح سایت بایستی هر آنچه بازدیدکنندگان نیاز دارند در قبال صرف زمان به دست آورند را برایشان تهیه کنید و طرحی جامع و کامل از سایت به نمایش بگذارید. این بازدیدکنندگان تمایل به بازدید از چه صفحاتی دارند، چه محتوایی در طراحی سایت  نظر آنها را جلب خواهد کرد و اینکه قالب این محتوا چیست؟

بهترین استراتژی در طراحی سایت شرکتی ارائه طرح سایت مناسب است. هدف از طرح سایت ارائه شده که قابلیت سنجش نتایج حاصل از آن را در داشته باشد گام اول است. پس از تشخیص هدف، برند خود را تعریف کنید. تعریفی از خریدار و طراحی کاراکتری از بازدید کنندگان و آنچه می خواهند را ارائه کنید. طرح سایت نوشته شده را تجزیه و تحلیل کنید و بیان کنید چطور می توانیم با استفاده از این تحلیل در رابطه با طرح، سایت خود را ارزیابی کنید.

طرح سایت حرفه ای در طراحی سایت شرکتی

طرح سایت بایستی دارای یک لوگو مدرن باشد، از رنگ های جذاب و خیره کننده استفاده کنید. بهتر است از تصویرسازی شادی در طراحی سایت داشته باشید و بازدیدکنندگان را به آرامش و بررسی احتمالات دعوت کنند. نوع نگاری در طراحی سایت مدرن و دوستانه باشد و طرح کلی صفحه به راحتی قابلیت وب گردی داشته باشد طوریکه افراد بیشتر از جمع آوری اطلاعاتی که دنبالشان هستند، الهام بگیرند.

در طراحی سایت شرکتی حتی الامکان سعی کنید دور از رقبا بمانید. طرح سایت ارائه شده بایستی بازتابی از آنچه هستید باشد. یکی از موارد مهم در طراحی سایت شرکتی حفظ رتبه بندی موتور جستجو است. با حفظ موقعیت رتبه بندی موتور جستجو مطمئن باشید هرگز بازدیدکنندگان خود را از دست نمی دهید.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: