استفاده از ووردپرس در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

شما تصمیم دارید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و می خواهید از ووردپرس استفاده کنید. آیا از مزایای طراحی سایت فروشگاهی آگاهید، تا به حال به این موضوع فکر کردید چرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند به صورت آنلاین کلیه خریدهای خود را انجام دهند؟

همانطور که از نامش پیداست طراحی سایت فروشگاهی با تکنولوژی ووردپرس امکان ایجاد فروشگاه آنلاین پر از کالاهایی است که شاید با پرسه زدن در خیابان ها و رفتن به مغازه های مختلف نتوانید آنها را بیابید. جالب است بدانید 54% از فروشندگان، کالاهای خود را ماهانه به صورت آنلاین تهیه می کنند و 34% با استفاده از گوشی های همراه و 67% از طریق شبکه های اجتماعی خرید آنلاین دارند.

تم های ووردپرس

ساده ترین روش، استفاده از ووردپرس در طراحی سایت فروشگاهی است. قبل از فروش آنلاین و افزودن کالاها ابتدا نیازمند طراحی سایت وب فروشگاهی هستید. و برای فروش آنلاین محصولات باید گواهینامه SSL تهیه کنید.  این گواهینامه لینک ایمنی مابین سرور شما و مرورگر مشتری ایجاد می کند. یکی از زیباترین جنبه های ووردپرس تنوع بسیار بالای آپشن های طراحی است. هزاران تم در سایت ووردپرس وجود دارد که استفاده از هریک از آنها پشتیبانی از تجارت الکترونیکی شماست. طراحی سایت فروشگاهی با ورود پرس امکان معرفی Woo Commerce (یک نوع تجارت الکترونیکی ارتباطی که به زیبایی می توانند فروش محصولات خود را با آن انجام دهید) را ایجاد می کند به راحتی قابل استفاده است، به سرعت نصب می شود و می تواند عاملیت فروش آنلاین شما را افزایش دهد.

حالا مرحله افزودن کاتالوگ از کالاهای دسته بندی شده موجود در سایت فروشگاهی آنلاین شماست، بعد از افزودن آن باید به سراغ تگ برای محصولات بروید انجام این کار ضرورتی ندارد اما به خرید مشتریان کمک می کند. با استفاده از ووردپرس توانستید سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید و با تنوع تم های موجود صفحات زیبا و چشم نوازی را برای بازدید کنندگان ایجاد کردید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و  راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: