شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارید؟
نوشته شده توسط : hiwebex

نیاز به وجود اپلیکیشن موبایل در مراحل طراحی سایت تا حدی فراگیر شده که این سوال می توان گفت تقریبا هر روز پنج تا شش تماس از تماسهای روزانه hiwebex را به خود معطوف داشته. اکثر متقاضیان تردید دارند که آیا طراحی سایت برایشان کافی است یا نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل هم دارند؟
برای همین بهتر دیدیم برای رفع این تردید و سوال همیشگی، سوالات زیر را برای دانستن این که اپلیکیشن موبایل برای شما مناسب است و یا باید طراحی سایت انجام شود، آماده کنیم. پیش از اینکه اقدام کنید به منظور طراحی اپلیکیشن موبایل این سوالات را از خود بپرسید.
1. ایا محصول شما برای به نتیجه رساندن فرایندهای خود با مشتریان نیاز به وجود امکاناتی همچون دوربین، میکروفن، موقعیت یاب مکانی یا نظایر این ها را دارد؟

2. ایا تعداد افرادی که اپلیکیشن موبایل شما قادر به سرویس دهی به ایشان و رفع نیاز ایشان است زیاد می باشند؟ می توانید تخمین بزنید چقدر زیاد؟ (همه مردم تهران و یا همه مردم ایران؟)

3. ایا کاربران شما حداقل هفته ای یک بار نیاز به اپلیکیشن موبایل شما دارند؟

با توجه به سوالات بالا می توانید نتیجه بگیرید که شما به چه خدماتی در حوزه آنلاین نیاز دارید. اگر به موارد ذکر شده پاسخ مثبت دادید شما حتما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارید. اگر جواب شما به سوالات فوق خیر است، شما نیاز به اپ های سطح بالا ندارید و باید سراغ موارد دیگر بروید.

اما راهکار ساده برای شما ساخت موبایل وب اپلیکیشن های ساده است که اصلا هزینه زیادی ندارد.
برای مشاوره با کارشناسان طراحی سایت های  وبکس از راههای زیر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند بتوانید به یک جواب درست و مناسب کسب و کار خود برسید.

آدرس سایت: Hiwebex.com
شماره تلفن: 88783682
آدرس دفتر مرکزی: تهران، جردن، خیابان سپر

لینک کانال تلگرام: https://telegram.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: