وب سایت تبلیغاتی و اهمیت مسئله سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل
نوشته شده توسط : hiwebex

مهم ترین نکته در طراحی و راه اندازی وب سایت تبلیغاتی , مسئله سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل است. دلیل این امر همچنان که چندین بار به آن پرداخته شده کاملاً مشخص است. وب سایت تبلیغاتی باید به صورت آنلاین دیده شود. مهم ترین راه دیده شدن تمامی سایت ها, حضور در میان نتایج نخست موتورهای جستجوگر و به ویژه گوگل است. اگر یک وب سایت تبلیغاتی جز چند نتیجه نخست جستجو باشد به سادگی مشتریانش ده برابر یا حتی بیشتر خواهند شد. پیدا کردن مشتری از طریق سایت مهم ترین هدف طراحی سایت های تبلیغاتی محسوب می شود.

با این تفاسیر و با توجه به اهمیت مسئله سئو و بهینه سازی وب سایت تبلیغاتی برای موتورهای جستجو, طراحی سایت باید هماهنگ با آخرین استانداردها و الگوریتم های گوگل طراحی و پیاده سازی شود.

گرافیک جذاب و خاص اصل دیگری است که یک وب سایت تبلیغاتی باید دارا باشد. طراحی گرافیک سایت باید مانند دکوراسیون به کار رفته در یک فروشگاه, موجبات جذب مشتریان بیشتر را فراهم آورد, البته این نکته را از نظر دور نکنید که وب سایت های اینترنتی به همان اندازه ای که باید زیبا باشند لازم است که سبک بوده و با سرعت بارگذاری بالا طراحی شوند تا بازدید کنندگان در حداقل زمان ممکن بیشترین اطلاعات را از وب سایت دریافت نمایند.

طراحی گرافیک سایت فقط نقش تزئینی و جانبی را در یک وب سایت ندارد. گرافیک صفحات وب در مرحله اول باید سهولت دسترسی و نظم دهی به محتوا را تضمین کند و بعد به جنبه های تزئینی بپردازد.

اگر به یاد بیاوریم که نحوه نمایش محتوا در وب غالباً به صورت متن و تصویر است, جایگاه و حوزه گرافیک را در این عرصه بهتر می توانیم درک کنیم.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: