طراحی گرافیک و طراحی فنی زیر مجموعه های طراحی سایت اینترنتی
نوشته شده توسط : hiwebex

آنچه که باعث شده رویکرد طراحی گرافیک از سفالینه های شوش تا آثار مدرن امروزی همچنان زنده و پویا باقی بماند, انعطاف پذیری آن نسبت به تغییرات و پیشرفت های جوامع است. با اختراع چاپ, هنر نگارگری جایگاه خود را به تصویر سازی و صفحه آرایی داد و حالا امروز, پدیده اینترنت اتفاقی به همان اهمیت اختراع خط یا چاپ است و در این عرصه نیز گرافیک حرف آخر را می زند.

با پیشرفت جوامع, استفاده عموم مردم از اینترنت روز به روز در حال افزایش است و اکنون به یکی از پرمخاطب ترین و قدرتمند ترین رسانه ها تبدیل شده است.

طراحی سایت اینترنتی شامل دو بخش طراحی گرافیک و طراحی فنی و ساختاری است. این دو بخش تنها در کنار هم می توانند سایتی با کیفیت را نتیجه بدهند. طراحی گرافیک خوب بدون زیرساخت فنی خوب, یا طراحی فنی خوب بدون ظاهر جذاب و با رعایت اصول تجربه کاربری در رسیدن به نتیجه با مشکل مواجه خواهد بود.

طراحی گرافیک شامل بخش های علمی و بخش های سلیقه ای و بخش های تجربی است. بهترین طرح گرافیکی طرحی است که عوامل علمی, تجربی و سلیقه ای را در کنار هم دارا باشد. تمرکز بیش از حد روی سلیقه سبب می شود که نتیجه نهایی کارایی خود را از دست بدهد.

طراحی گرافیک با گذر زمان دستخوش تغییر می شود. برخی طرح های ایجاد شده ممکن است در زمانی خاص گزینه ای مناسب باشند ولی در گذر زمان و با تغییر سلایق و شیوه های کاربری, گزینه هایی مناسب نباشند.

طراحی گرافیک سایت یکی از نکاتی است که موجب جذب بازدید کننده بیشتر و به طبع آن کسب درآمد بالاتر برای یک وب سایت اینترنتی می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: