گرافیک در طراحی سایت و میزان اهمیت آن در راه اندازی وب سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

هنگامی که سخن از گرافیک در طراحی سایت به میان می آید منظور ایجاد ترکیبی از محتوا, رنگ ها و تصاویر می باشد که به منظور انتقال هدف وب سایت به بهترین صورت مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جایی که امروزه در دنیای تجارت آنلاین رقیبان بسیار زیادی وارد کار شده اند همچون دنیای تبلیغات, در دنیای طراحی وب سایت نیز یکی از موارد با اهمیت, استفاده از این ترکیب ها در راستای جلب توجه کاربران می باشد. اگر نگاهی به وب سایت های گوناگون, روزنامه و مواردی از این دست داشته باشید قطعاً متوجه میزان اهمیت گرافیک در طراحی سایت خواهید شد.

گرافیک در طراحی سایت  و تاثیر آن بر طیف رنگ ها

در واقع ترکیب های رنگی در کنار تصاویر مرتبط با موضوع می توانند در جلب توجه مخاطبین به یک مساله خاص بسیار تاثیر گذار باشند. به طور کلی در وب سایت هایی که از طراحی گرافیکی استفاده نشده باشد, در انتقال پیام وب سایت دچار مشکلات بسیاری خواهند شد. یکی از مسائلی که طراحان وب سایت  هر روزه با آن سروکار دارند روش های طراحی لوگو, طراحی صفحات گوناگون وب سایت و مواردی از این قبیل مواجه هستند, از این رو اگر طراح وب سایت شما در این موارد به خوبی عمل نماید وب سایت شما نهایتاً وب سایتی موفق خواهد بود.

نخستین صفحه از هر وب سایتی طبیعتاً مهم ترین بخش آن وب سایت به حساب می آید. در واقع ماندن یا نماندن یک کاربر در وب سایت شما کاملاً وابسته به این صفحه و نوع گرافیک به کاربرده شده در آن می باشد, زیرا نخستین چیزی که در بدو ورود به یک وب سایت با آن مواجه می شوند صفحه نخست و گرافیک آن است. از جمله مواردی که می توانند در افزایش جذابیت صفحه اصلی یک طراحی سایت تاثیرگذار باشند عبارتند از به کارگیری تکنیک های طراحی تمیز و عدم شلوغی در صفحه نخست.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت مزون ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: