صفحه نخست سایت و طراحی خلاقانه آن برای ترغیب هر چه بیشتر کاربران
نوشته شده توسط : hiwebex

اولین چیزی که بازدید کننده سایت با آن مواجه می شود صفحه نخست سایت است, پس لازم است که در طراحی سایت دقت شود که صفحه نخست شلوغ و درهم نبوده بلکه دارای جذابیت و خلاقیت باشد تا بتواند مشتری را جذب نموده و کاربر را ترغیب به ادامه حضور در سایت کند. چرا که در غیر این صورت و جذاب نبودن صفحه نخست سایت, کاربر به صفحه نتایج جستجو بازگشته و سایت دیگری را برای بازدید انتخاب می کند. برای انجام این کار ها و جلب نظر کاربر شما همان 8 تا 10 ثانیه طلایی را در اختیار دارید, پس ضروری است که با خلاقیت و نوآوری در طراحی صفحه نخست سایت به اندازه ای جذابیت ایجاد کنید که زمان طلایی شما از دست نرود.

بعد از طراحی یک صفحه نخست جذاب و کاربر پسند برای سایت نباید آن را رها کنید, بلکه باید در ادامه کار معیار هایی نظیر نرخ تبدیل کاربر به مشتری و زمان حضور کاربران در سایت را بررسی نموده و تغییرات مورد نیاز را جهت افزایش تاثیر گذاری روی طراحی صفحه نخست سایت اعمال کنید.

صفحه نخست سایت ویترین کسب و کار شما محسوب می شود و چهره شما و سایتتان را به جهانیان می نمایاند پس لازم است که در طراحی سایت به خصوص صفحه نخست نهایت دقت, سلیقه و تخصص به کار برده شود تا بیش از سایر قسمت های سایت جذاب بوده و بتواند نظر کاربران را جلب کند.

با فرایند تبدیل کاربر به مشتری شما عملاً وارد گردونه رقابت با رقبا می شوید, منظور از تبدیل کاربر به مشتری حتماً خرید کالا یا خدمات از سایت شما نیست, بلکه وقتی کاربر کاری را که شما خواسته اید را انجام دهد آن زمان به مشتری شما تبدیل شده است, مثلاً عضویت کاربر در خبرنامه سایت, کلیک کردن روی یک لینک, خرید کالا و اعمالی این چنین.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: