سایت پایانه مسافربری و طراحی حرفه ای آن برای انتخاب آگاهانه مسافران
نوشته شده توسط : hiwebex

راه اندازی و طراحی سایت پایانه مسافربری راه حلی است برای مدیریت ساده تر بلیط ها و مسافران. اغلب مسافران نیاز دارند که از شرایط, قیمت بلیط ها, جاهای خالی و زمان حرکت تعاونی های مسافربری آگاه شوند تا بتوانند انتخاب مناسب تر و آگاهانه تری داشته باشند. اغلب یک سایت جامع برای پایانه های مسافربری این مسائل را حل می کند. سایتی که به صورت روزانه امکان رزرو و خرید آنلاین بلیط را حتی از روز ها قبل تر برای مسافران فراهم می کند تا مسافران را از بی برنامگی نجات دهد قطعاٌ مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. هر تعاونی می تواند سایت مختص خود را داشته باشد تا ضمن پوشش اخبار و اطلاعیه های مربوط به خود, امکان خرید اینترنتی بلیط های خود را نیز فراهم نماید.

آیتم های مهم در سایت پایانه مسافربری

اولین مولفه و آیتم هر سایت مسافربری نظیر سایر سایت ها, طراحی گرافیکی زیبا و کاربر پسند و هم چنین رابط کاربری آسان است تا تمامی کاربران با هر محدوده ای از آگاهی به راحتی بتوانند با آن کار کنند. نخستین چیزی که کاربران در بازدید اول به آن توجه می کنند صفحه اول سایت و ظاهر و نحوه نمایش محتوای آن است. بنابراین یک سایت پایانه مسافربری خوب باید زیبا و متناسب با فضای سفر و مسافرت باشد. اولین رسالت طراحی سایت پایانه مسافربری, معرفی کامل خود و خدماتی است که ارائه می دهد. اطلاعاتی مانند این که این سایت چیست؟ چگونه کار می کند؟ چه تعاونی هایی در آن برای ارائه خدمات حضور دارند؟ نحوه و شرایط خرید بلیط چگونه است؟ آیا امکان استرداد بلیط وجود دارد یا نه؟ و اطلاعاتی از این قبیل.

مهم ترین ویژگی و وظیفه یک سایت پایانه مسافربری, امکان رزرو آسان بلیط های مسافرتی است. باید در طراحی سایت امکاناتی فراهم شود تا کاربر به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن بتواند اقدام به تهیه بلیط نماید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت پایانه مسافربری , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: