راه اندازی و طراحی سایت املاک ; یک مزیت رقابتی خوب برای یک بنگاه معاملاتی
نوشته شده توسط : hiwebex

ایجاد مزیت های رقابتی عنصری است که همواره موفقیت را برای تمامی کسب و کار ها به همراه دارد, راه اندازی و طراحی سایت املاک یک مزیت رقابتی نوین است که می تواند مسیر موفقیت را برای شما هموار تر کند.

در عصر حاضر اکثر فعالیت های بشر از جنبه فیزیکی و جابجایی و مراجعات حضوری, جنبه مجازی به خود گرفته است. نکته ای که وجود دارد این است که شما می توانید از ظرفیت عظیم و گسترده اینترنت در کسب و کار املاک خود, از طریق راه اندازی و طراحی سایت املاک , بهره مند شوید. داشتن یک سایت املاک در کنار بنگاه معاملات ملکی, به موفقیت کسب و کار شما قطعاً کمک خواهد کرد, حال این که سایت املاک باید دارای چه آیتم هایی باشد تا موفقیتی برای کسب و کار شما رقم بزند بحثی است که باید به آن پرداخته شود.

در راه اندازی و طراحی سایت املاک چه آیتم هایی باید در نظر گرفت:

با راه اندازی و طراحی سایت املاک می توانید در کنار فعالیت های خود در دنیای حقیقی, از ظرفیت ها و پتانسیل های دنیای مجازی نیز استفاده کرده و خدمات خود را در سطح گسترده تری به کاربران ارائه دهید. مهم ترین مزیت و برتری داشتن یک سایت املاک نسبت به دفتر و بنگاه, گستردگی حوزه فعالیت شماست. به عنوان مثال شما می توانید 5 نفر مراجع به دفتر کارتان را در طول روز پاسخگو باشید ولی با راه اندازی و طراحی سایت قادر به پاسخگویی به بیش از هزار نفر و حتی ارقام بالاتر هم خواهید بود. ولی لازم است بدانید که رسیدن به آمار بالای بازدید کنندگان و پاسخگویی صحیح به تمامی آن ها آن قدر ها هم راحت نیست و برای این کار باید از زمان و پول خود هزینه کنید تا اولاً یک سایت پر بازدید با رتبه بالا در موتور های جستجو داشته باشید و ثانیاً قادر به جلب اعتماد کاربران و ترغیب آن ها به بازگشت مجدد به سایت خود باشید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت املاک , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: