راه اندازی و طراحی سایت رستوران برای سفارش آنلاین مشتریان و جذب بیشتر مشتری
نوشته شده توسط : hiwebex

چند سالی است که بحث سفارش آنلاین از طریق سایت ها نقل محافل صاحبان رستوران ها و کافه ها شده است. اگر شما می خواهید اقدام به راه اندازی و طراحی سایت رستوران یا کافه کنید مهم ترین اصل این است که باید از یک طراح سایت حرفه ای استفاده کنید که اصل سادگی را در راه اندازی و طراحی سایت رستوران یا کافه رعایت کند. یعنی تنها صفحات اصلی و ضروری موجود باشد و صفحات غیر ضروری که موجب سردرگمی بازدید کنندگان سایت و در نتیجه آن ترک سایت می شود موجود نباشد.

نکات ضروری در راه اندازی و طراحی سایت رستوران

در راه اندازی و طراحی سایت رستوران بهتر است که آدرس کامل همراه با نقشه گوگل و اطلاعات تماس رستوران قرار داده شود. هم چنین سرعت بارگذاری بالا, سازگاری با انواع مرورگر ها و نیز سازگاری با گوشی های هوشمند و تبلت ها, ایجاد باشگاه مشتریان برای تبادل نظر و سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو از جمله نکات و موارد بسیار ضروری در طراحی یک سایت حرفه ای برای رستوران محسوب می شود. قرار دادن تصاویر و عکس های با کیفیت و جذاب از قسمت های مختلف رستوران همراه با یک اسلایدشو خلاقانه در سایت رستوران قطعاً نظر کاربران را جلب خواهد کرد و همین جلب نظر مشتری کافی است تا او بخواهد برای یک بار هم که شده این مکان و غذای آن را تجربه کند, تا اینجای کار سایت حرفه ای شما کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و مشتری را به سمت رستوران هدایت کرده است مرحله بعد یعنی حفظ مشتری وظیفه کارکنان رستوران و به ویژه سرآشپز است که با هنر و خلاقیت خود مشتری را برای همیشه به سمت رستوران بکشاند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه راه اندازی و طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت رستوران ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: