گرافیک نوآورانه و اهمیت زیبایی در راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت فروشگاهی یکی از انواع طراحی سایت است که امروزه در بین متقاضیان رواج فراوانی داشته است. در طراحی یک سایت فروشگاهی کاربر پسند داشتن یک گرافیک زیبا, تاثیر گذار و خلاقانه اولین ویژگی است که موجب جلب نظر کاربر شده و سبب می شود که کاربر ساعت ها در سایت فروشگاهی شما به جستجوی اقلام مورد نیاز خود بپردازد و این به معنای افزایش آمار فروش سایت فروشگاهی شما و موفقیت تان در امر تجارت الکترونیک است.

اهمیت خلاقیت و گرافیک زیبا در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی خلاقیت در طراحی سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. زیبایی در طراحی یک سایت فروشگاهی کلید موفقیت فروشگاه آنلاین شما است. استفاده از گرافیک های زیبا و نو, افکت های زیبا, اسلاید شو های جذاب و … همه و همه مواردی هستند که با رعایت آن ها و نوآوری و خلاقیت در اجرای آن ها می توانید سایت فروشگاهی خود را مطرح و موفق نمایید. در طراحی یک سایت فروشگاهی سادگی نیز می تواند عاملی برای جذب کاربر باشد به شرطی که بتوانید از فاکتور سادگی به شکلی خلاقانه استفاده کنید, به عنوان مثال سایت های Commander Deer و Colossal Shop نمونه ای از سایت های فروشگاهی هستند که توانسته اند از فاکتور سادگی به نفع تجارت شان استفاده نموده و بسیار موفق باشند.

به خاطر داشته باشید که هنگام طراحی سایت فروشگاهی خود از تقلید و کپی برداری به شدت بپرهیزید, شاید سایت هایی که شما از روی طرح آن ها کپی برداری می کنید زیبا و جذاب باشند اما چیزی که در این بین مهم است فیک بودن آن ها و تکراری به نظر رسیدنشان است پس بهتر است که از طرحی نو و جدید که زاییده ذهنی خلاق باشد برای سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: