هدف از طراحی سایت حرفه ای و تعیین آن اولین گام برای حضور در این عرصه
نوشته شده توسط : hiwebex

برای طراحی سایت حرفه ای مثلاً یک سایت فروشگاهی برای ارتقا کسب و کار خود نیاز دارید که بدانید باید از کجا شروع کنید و با توجه به هدف خود چه اصول و نکاتی را در طراحی سایت حرفه ای خود رعایت کنید تا بتوانید یک سایت حرفه ای, مدرن, قدرتمند و کاربر پسند داشته باشید. در اینجا به یک سری اصول مهم و ضروری برای طراحی حرفه ای یک سایت موفق پرداخته شده است که توصیه می شود به دقت و تمرکز به مطالعه آن بپردازید.

داشتن هدف مشخص

نوع هدف شما تعیین کننده طراحی سایت حرفه ای شما خواهد بود. برای مثال طراحی سایتی که می خواهد کالای خاصی را به فروش برساند در مقایسه یا سایتی که می خواهد یک سرویس خاص را ارائه دهد قطعاً متفاوت خواهد بود. بنابراین لازم است که در ابتدای کار برای خود هدفی را به صورت واضح و شفاف و روشن تعریف کنید تا بتوانید برنامه ها, ساختار و طراحی سایت حرفه ای خود را در راستای رسیدن به آن هدف برنامه ریزی نموده و به مرحله اجرا درآورید. همیشه در ذهن تان باشد که “هدف” یکی از مهم ترین اصول برای شروع هر کاری است.

انتقال هدف به کاربران سایت

برای سایت خود محتوایی تهیه کنیدکه در آن هدف سایت به صورت کاملاً واضح و شفاف و سریعاً به بازدید کنندگان انتقال یابد و تمام اهدافی که سایت شما آن را دنبال می کند در آن ذکر شده باشد. قرار دادن این محتوا در صفحه درباره ما برای هدایت بهتر و مفید تر کاربران توصیه می شود, چرا که بازدید کنندگان در اولین بازدید خود از هر سایتی ابتدا به دنبال این هستند که کاربرد و هدف اصلی از طراحی این سایت چیست به همین سبب ابتدا به صفحه درباره ما سر خواهند زد و بعد از آن به دنبال منافعی که سایت برای آن ها در نظر گرفته می روند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: