نوشته شده توسط : hiwebex

سایت امکان حضور هر شخص, مجموعه, شرکت و سازمانی را در دنیای وب از طریق موتور های جستجو فراهم می کند. طراحی سایت و داشتن سایت مانند داشتن یک فروشگاه و یا مکانی است که هیچ گونه محدودیت مکانی و زمانی برای آن تعریف نشده است و در دسترس کل جهان است و کاربران از اتمام نقاط دنیا می توانند از سایت شما بازدید کنند.

طراحی سایت و داشتن یک سایت حرفه ای مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر, متون, فیلم, صوت و انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را فراهم می کند. برای طراحی, چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به صرف هزینه است ولی برای طراحی سایت فقط کافی است که هزینه اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بینهایت صفحه ایجاد کنید که هزاران و یا حتی میلیون ها کاربر از اقصی نقاط جهان بار ها و بار ها از آن بازدید کنند.

موتور های جستجو بدون صرف هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافی است ربات های آن ها سایت شما را پیدا کنند و از آن به بعد هر فردی که به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد, این موتور های جستجو فرد را به سمت شما هدایت می کنند. آمار کاربران و بازدید کنندگانی که به سمت سایت شما هدایت می شوند به پارامتر های زیادی وابسته است اما حتی در بدترین شرایط ممکن هم هر روزه تعدادی کاربر توسط موتور های جستجو به سایت شما هدایت می شوند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت حرفه ای شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: