طراحی سایت از دیروز تا امروز
نوشته شده توسط : hiwebex

تولد اولین دامنه سایت ۳۰ سال پیش رخ داد و ۵ سال بعد از ثبت این دامنه اولین طراحی سایت صورت گرفت.شروع اولین طراحی سایت  بشر در سال ۱۹۹۰ با ۶ تصویر GIF صورت انجام شد. روند رشد امکانات در طراحی سایت سیر سعودی شدیدی را دنبال کرده است به طوری که امروزه در صنعت طراحی سایت پیشرفت های زیادی  صورت گرفته است پیشرفت هایی که شاید زمانی رسیدن به آنها رویا بود.

یکی از ویژگی های مهمی که چند سال اخیر به صنعت طراحی سایت اضافه شده است قابلیت ریسپانسیو بودن  سایت می باشد. این ویژگی زمانی به طور رسمی همه گیر شد که طراحان سایت متوجه  شدند که مردم وقت زیادی برای ثابت بودن در یک جا و نشستن پشت سیستم را ندارند از طرفی هم بیشترین زمان از وقت خود را هم سرگرم استفاده از گوشی های تلفن همراه هستند. بنابراین این ایده شکل گرفت و الان به گونه ای همه گیر شده است که می توان گفت در حال حاضر اغلب سایت ها این امکان در آنها طراحی شده است.

پیشرفت های شکل گرفته در طراحی انواع سایت ها, از ۳۰ سال پیش تا کنون تغییرات زیادی را در سبک زندگی انسانها به وجود آورده است. اکنون دیگر اغلب کارها با استفاده از اینترنت و از طریق سایت مورد نظر انجام می شود. از خرید وسایل و مایحتاج زندگی تا رزرو انواع بلیط و خرید کتاب و…. حتی امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته چاپ روزنامه های کاغذی هم متوقف شده است و کاربران از طریق ورود به سایت روزنامه مورد نظر خود را مطالعه می کنند و در جریان اخبار روز قرار می گیرند. اقتضای شغلی مردم امروز حکم میکند که اکثر فروشندگان برای داشتم مشتریان بیشتر طراحی سایت مربوط به حرفه خود را انجام دهند تا به این طریق بتوانند کالای خود را به فروش برسانند. روند پیشرفت صنعت طراحی سایت هر روز و هر روز با ارایه امکانات جدید کاربران خود را شکفت  زده می کند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: