راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی و جادوی استفاده از تصاویر مناسب
نوشته شده توسط : hiwebex

تجارت الکترونیک و راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی در زمره مشاغل نوپا قرار می گیرند و هر روز تعداد کاربرانی که برای خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود به  سایت های فروشگاهی مراجعه می کنند در حال افزایش است. هدف اصلی شما به عنوان مدیر یک سایت فروشگاهی مجاب کردن و ترغیب کاربران به خرید یک محصول است.

همان طور که بار ها به آن اشاره شده است, صفحه نخست هر سایتی به منزله ویترین آن فروشگاه و کسب و کار به حساب می آید, این همه تکرار و تاکید نشان از اهمیت رسیدگی دقیق و ویژه به این ویترین دارد. این ویترین فروشگاه شما است که کاربران را ترغیب به حضور در سایت فروشگاهی شما می کند. پس شما به عنوان مدیر وب سایت باید تمام تلاش خود را در راستای ارائه یک ویترین خاص و جذاب به کار بگیرید.

جادوی تصاویر در راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی

حال که شما به دنبال راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی با یک ویترین بی نظیر و باشکوه هستید بهتر است با تاثیر جادویی و شگفت انگیز تصاویر و اثر مستقیم آن بر ذهن کاربران بیشتر آشنا شوید.

اسلایدشو و یا اسلایدر بهترین راه نمایش دادن اطلاعات به صورت مناسب و فشرده می باشد. گالری هایی که به صورت اسلایدر هستند بهترین روش سازمان دهی محتوا به صورتی جذاب و زیبا است.

دلایل زیادی برای استفاده از اسلاید شو ها و اسلایدر های تصویری در راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد. اسلاید شو یک ابزار شناخته شده در فضای مجازی است و هر کسی که از اینترنت استفاده کرده باشد به خوبی می داند که ساز و کار این اسلاید شو ها و تاثیر آن چگونه است. بنابراین این کار روی تمامی کاربران اثر گذار خواهد بود. در راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی خود باید بدانید که چه زمان و به چه صورتی باید از اسلایدشو ها استفاده کنید تا نهایت تاثیر گذاری را روی کاربران داشته باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: