صفحه نخست سایت فروشگاهی و نقش کلیدی آن در طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

صفحه نخست سایت فروشگاهی نقشی مهم و تعیین کننده در رشد کسب و کار شما خواهد داشت. تصور کنید که شما قصد خرید از یک فروشگاه لباس را دارید, ابتدا مقابل ویترین توقف می کنید اگر اجناس و چیدمان داخل ویترین بتوانند توجه شما را جلب نموده و حس زیبایی پسندی شما را تحریک کنند وارد فروشگاه شده و احتمالاً اقدام به خرید می کنید, صفحه نخست سایت فروشگاهی هم حکم همین ویترین را دارد. اگر کاربران صفحه نخست سایت فروشگاهی شما را بپسندند و آن را جذاب و فریبنده ببینند به نوعی اعتماد آن ها به طراحی سایت فروشگاهی جلب شده و مجاب به بازدید از سایر قسمت های سایت فروشگاهی شما می شوند, در غیر این صورت در همان لحظات نخستین سایت شما را ترک خواهند کرد.

طراحی سایت فروشگاهی و نکات مربوط به صفحه نخست سایت فروشگاهی

طراحی صفحه نخست سایت فروشگاهی کار بسیار سخت و پیچیده ای است و پشت این ویترین مجازی ایده ها, افکار و تلاش های فراوانی نهفته است. به ویژه در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی پیاده سازی صفحه نخست سخت تر از سایر سایت ها می باشد. اگر در همان لحظات نخستین ورود کاربر به سایت فروشگاهی خود نتوانید با او ارتباط برقرار کنید عملاً طراحی سایت فروشگاهی شما و تمام زمان و هزینه ای که برای راه اندازی آن هزینه کرده اید هیچ ارزشی نخواهد داشت و بهتر است که به فکر یک طراحی خلاقانه و نو آورانه و جذاب برای سایت فروشگاهی خود باشید.

اولین عنصری که در صفحه نخست سایت فروشگاهی خود نمایی و جلب نظر می کند تصاویر هستند. به همین دلیل شما باید از تصاویر و عکس هایی در صفحه نخست استفاده کنید که هم پیام طراحی سایت فروشگاهی خود را از طریق آن انتقال دهید و هم توجه کاربران را به سمت آن جلب نمایید. پس یک تصویر علاوه بر جذاب بودن باید دارای محتوا و پیام هم باشد و این اصلی است که نباید از آن غفلت شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: