نوشته شده توسط : hiwebex

در عصر حاضر با افزایش تعداد شرکتها در اغلب زمینه ها می توان گفت بقای یک مجموعه به بازاریابی آن بستگی دارد. یک مجموعه می تواند به راحتی با طراحی سایت حرفه ای بازاریابی موفقی را تجربه کند. طراحی سایت اگر  سنجیده و مطابق با نیاز روز صورت گیرد بهترین راه برای معرفی یک مجموعه خواهد بود. در طراحی سایت حرفه ای تهیه محتوا اگر طبق اصول و بسته به نیاز کاربران صورت گیرد قادر است موفقیت در بازاریابی را دو چندان کند. تاثیر محتوا در بازاریابی توسط طراحی سایت حرفه ای به حدی است که می توان گفت اگر اصولی صورت نگیرد به همان اندازه هم می تواند سبب کاهش موفقیت یک مجموعه شود. بنابراین در اولین قدم برای داشتن بازاریابی موفق از طریق طراحی سایت حرفه ای باید کیفیت محتوا را را در راس قرار داد. قدم بعدی در داشتن بازار یابی موفق انتشار  محتوای نگارش شده است. انتشار مطالب می تواند از طریق گذاشتن آنها در سایر وبلاگ ها, اشتراک در شبکه های اجتماعی و یا گذاشتن مطالب در لینکدین باشد.

طراحی سایت حرفه ای و انتشار و بازاریابی مطالب در سایر وبلاگ ها

منظور از انتشار مطالب در سایر وبلاگ ها همان پست مهمان می باشد که قبلا در خصوص شرایط آن به طور کامل در مطالب قبلی صحبت کرده ایم . فقط مهمترین نکته این است که دقت کنید مطالب خود را در وبلاگ هار پر بازدید انتشار دهید.

طراحی سایت حرفه ای و انتشار و بازاریابی مطالب در شبکه های اجتماعی

بهترین گزینه برای بازاریابی محتوای سایت شما به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی است. آمار نشان می دهد که بیش از ۵۰ ٪ از ایرانیان از اقشار مختلف جامعه عضو شبکه های اجتماعی هستند و زمانی بین ۴ تا ۹ ساعت از وقت خود را در این شبکه ها سپری می کنند.

طراحی سایت حرفه ای و انتشار و بازاریابی مطالب در لینکدین

لینکدین را به طور معمول با نام شبکه اجتماعی مخصوص متخصصین می شناسند. اغلب اعضای این شبکه را  مهندسین , متخصصین , اساتید و دانشجویان  تشکیل می دهند. اگر در گذاشتن مطالب در این شبکه حرفه ای عمل کنید به راحتی می توانید بازاریابی موفق و موثری از کار خود را در میان این قشر ایجاد کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: