نوشته شده توسط : hiwebex

با جستجو در بخش های قبلی متوجه می شوید که به دو مورد از این نکات اشاره شد, استفاده از استاندارد های طراحی وب سایت و طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو. در ادامه به بررسی سایر نکات در طراحی یک سایت شرکتی پرداخته می شود:

یکی از نکات بسیار مهم که در طراحی یک سایت شرکتی باید به آن توجه ویژه ای داشت, طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو می باشد. اگر از همان گام های نخستین طراحی سایت شرکتی, اصول سئو و بهینه سازی رعایت شود موتور های جستجو راحت تر سایت شرکت را شناسایی کرده و در ادامه نیز, کار بهینه سازی سایت راحت تر و با هزینه کمتری انجام خواهد شد.

طراحی سایت چند زبانه یکی از موثر ترین و در عین حال ارزان ترین راه های حضور در بازار های جهانی است, که از این طریق می توانید در کشور های هدف نیز کسب و کار و تجارت خود را رونق داده و در عرصه رقابت جهانی حرفی برای گفتن داشته باشید, و به گونه ای یک چالش سازنده برای تجارت شما هم خواهد بود که منجر به پیشرفت بیشتر تجارت شما خواهد شد.

در ادامه به صورت ویژه ای به مبحث سئو پرداخته می شود, چرا که حضور در صفحه اول نتایج جستجو و به ویژه سه نتیجه ی اول مساوی است با کلیک بیشتر بر روی سایت شرکت و افزایش آمار بازدید کنندگان و کاربران. در این حالت شما از موتور جستجو عملاً به عنوان وسیله ای برای تبلیغ و بازاریابی سایت شرکت خود استفاده کرده اید و موتور جستجو سایت شرکت شما را به عنوان یک منبع معتبر برای نتیجه جستجوی کاربران به آن ها پیشنهاد داده است.

سئو سایت شرکت در کنار سایر روش های بازاریابی اینترنتی  نظیر ایمیل مارکتینگ, بازاریابی محتوا, بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی می تواند تاثیر مثبت فراوانی روی روند کسب و کار شما داشته باشد.





:: برچسب‌ها: جستجو, موتور های جستجو, طراحی وب سایت, طراحی سایت شرکتی, طراحی فروشگاه اینترنتی, ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: