آموزشگاه ها و طراحی سایت آموزشی برای آن ها
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه اینترنت خود به یکی از بهترین ابزار های آموزشی به خصوص برای بسیاری از آموزشگاه ها تبدیل شده است. طراحی سایت آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های مجازی در وب سایت به امری همه گیر تبدیل شده است که هم زمان با افزایش ضریب نفوذ و سرعت اینترنت, یکی از بهترین فرصت های کسب و کار و یکی از آینده دارترین روش های آموزش است. مهم ترین مزیت آموزش آنلاین و مجازی نسبت به آموزشگاه های سنتی این است که کاربران آن ها محدود به منطقه و شهرشان نمی باشدو هر کسی در هر نقطه ای از جهان می تواند از خدمات آموزشی سایت های آمورشی استفاده کند.

نکات مربوط به طراحی سایت آموزشی برای آموزشگاه ها

تمامی موسسات و مراکز آموزشی می توانند از طراحی سایت آموزشی برای کار و فعالیت آموزشی خود بهره بگیرند. آموزشگاه ها در هر سطحی که باشند قطعا برای معرفی کلاس و ارائه خدمات آموزشی خود نیاز به طراحی یک سایت آموزشی دارند. سایت آموزشی بهترین جایی است که می تواند معرف سابقه و فعالیت ها و مزایای آموزشگاه در میان رقبایش باشد. به ویژه در سال های اخیر که اکثر مردم به ویژه افرادی که اهل یادگیری و آموزش هستند, برای تحقیق و کسب اطلاعات و نهایتاً تصمیم گیری بیشتر از اینترنت استفاده می کنند و جستجوی اینترنتی می کنند. بنابراین یک وب سایت آموزشی که به خوبی طراحی و مدیریت شده باشد و به ویژه در نتایج جستجو جایگاه خوبی داشته باشد, می تواند نقش بسزایی در جذب کاربران داشته باشد. علاوه بر جذب کاربران جدید, طراحی سایت آموزشی باید به گونه ای باشد که فراگیران کنونی و قبلی نیز همچنان بتوانند از محتوا و امکانات سایت آموزشی استفاده کنند و با آن در تعامل باشند.

امکانات لازم برای آموزش مجازی هم می تواند به صورت مستقل در قالب سایت های آموزشی طراحی شود و هم به سایت یک آموزشگاه سنتی اضافه شود.





:: برچسب‌ها: آموزشگاه , طراحی سایت آموزشی , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: