طراحی سایت حرفه ای یکی از مهم ترین مباحث دنیای تجارت
نوشته شده توسط : hiwebex

همزمان با گسترش سیستم تجارت الکترونیک بحث طراحی سایت حرفه ای به یکی از داغ ترین مباحث دنیای تجارت تبدیل شده است و شرکت های طراحی نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین سیستم طراحی سایت حرفه ای که توانایی رقابت با رقبای فراوان و سر سخت خود را داشته باشند به کار می گیرند.

لزوم طراحی سایت حرفه ای و ویژگی های آن در تجارت

واضح است که تمامی کسب و کار ها جهت معرفی بهتر محصول و خدمات خود, انجام امور تجارت و تبلیغات و در نهایت رونق کسب و کار خود نیاز به یک سایت حرفه ای دارند. در حقیقت می توان گفت که اهمیت طراحی وب سایت و ضروری بودن وجود آن برای یک کسب و کار امری کاملاً بدیهی است. پس لازم است با نگاهی ویژه به بررسی  طراحی یک سایت حرفه ای بپردازیم . طراحی یک سایت حرفه ای عبارت است از طراحی وب سایت بسیار شکیل از لحاظ گرافیکی با استفاده از متد های روز دنیا, پیاده سازی قالب سایت به صورت واکنش گرا جهت مشاهده صحیح در تمام دستگاه ها نظیر گوشی های هوشمند و تبلت ها, پیاده سازی امکانات و قابلیت های سایت به صورت ایمن و با استفاده از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و در نهایت بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو جهت کسب رتبه مناسب در میان نتایج جستجو.

هم چنین می توان به اموری نظیر تجارت اینترنتی, تبلیغات و برند سازی تحت وب در راستای افزایش فروش هم اشاره کرد. فعالیت های حرفه ای نظیر تجارت محتوایی و تجارت در شبکه های اجتماعی هم می تواند تاثیر قابل توجهی روی رتبه سایت و هم چنین افزایش آمار بازدید از سایت داشته باشد.

اصول طراحی سایت حرفه ای

مهم ترین اصول در طراحی یک سایت حرفه ای عبارت است از:کاربرد پذیری, امنیت سایت, سرعت بالا, سئو و پشتیبانی حرفه ای که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته خواهد شد.





:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: