سایت حرفه ای و نکاتی که طراح باید در طراحی وب سایت در نظر بگیرد
نوشته شده توسط : hiwebex

نظر به افزایش روز افزون آمار کاربران اینترنت و مناسب بودن این بستر برای برقرای ارتباط و ارائه خدمات سایت حرفه ای و راه اندازی کسب و کاری در دنیای تجارت الکترونیک یک حرکت هوشمندانه به نظر می رسد. سریع ترین راه برای معرفی شرکت ها و محصولات و خدمات آن ها فعالیت در دنیای مجازی از طریق یک سایت حرفه ای است.

چرا به طراحی سایت حرفه ای نیاز داریم؟

ممکن است طراحی سایت حرفه ای در مقایسه با سایت های آماده برای شما پر هزینه باشد اما لازم است بدانید که یک سایت اختصاصی نمایان گر منزلت کاری شما می باشد و تاثیر مستقیم و مثبتی در افزایش آمار فروش شما خواهد داشت. لذا طراحی وب سایت به صورت حرفه ای را می توان یک نوع سرمایه گذاری در نظر گرفت نه هزینه.

طراحی وب سایت بر اساس نیاز های شما و مشتریان سایت شما معنا پیدا خواهد کرد. مهم ترین  خصوصیت یک سایت حرفه ای این است که بر اساس نیاز مخاطبین آن سایت طراحی شده و نیاز های آن ها را تامین کند.

از عمده ویژگی های یک سایت حرفه ای می توان به گرافیک جذاب و کاربر پسند, سرعت بالای صفحات هنگام بالا آمدن,  انطباق با نیاز های مشتری, امنیت بالا, محتوای مناسب, هماهنگی با تمام مرورگر ها و ارائه کوتاه ترین مسیر ممکن برای رسیدن مشتری به هدف مد نظرش اشاره کرد, یک طراح برای طراحی وب سایت با در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها و ارائه راهکار برای تامین این اهداف باید به سئو هم توجه داشته باشد. یک سایت حرفه ای و موفق باید در یک زمان کوتاه به سه هدف عمده دست یابد:

  • جذب کاربر به سایت (از طریق بهبود رتبه سایت و قرار گرفتن در بین چند نتیجه اول جستجو)
  • مجاب کردن کاربر به ماندن در سایت (استفاده از 5 ثانیه طلایی)
  • تبدیل کاربر به مشتری




:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت نفتی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: