سیستم مدیریت محتوای جوملا در طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت حرفه ای یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا, نرم افزار جوملا می باشد. این نرم افزار طی ده سال اخیر تقریبا به عنوان مهمترین و بزرگترین نرم افزار در طراحی سایت حرفه ای شناخته شده است. نرم افزار جوملا در واقع یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی سایت حرفه ای و در هر ابعادی است. در طراحی سایت حرفه ای با نرم افزار جوملا از زبان PHPP جهت برنامه نویسی استفاده می شود، بین نرم افزار روی تمامی سرور های ویندوزی و لینوکسی قابل نصب است. در طراحی سایت حرفه ای از برنامه جوملا برای طراحی هر نوع سایتی (شخصی، شرکتی،  سازمانی، فروشگاهی، نیازمندی، دایرکتوری اطلاعات، شبکه اجتماعی، وبلاگ، خبری ) می توان استفاده کرد و اگر برخی از امکانات مدنظر ماست که در این نرم افزار وجود ندارد برنامه نویس می تواند این امکانات مورد نظر را به جوملا اضافه نماید. به طور کل در طراحی سایت حرفه ای استفاده از نرم افزار جوملا با توجه به امکانات آماده پایه و جانبی فراوان هزینه و زمان اجرای پروژه را به طرز چشمگیری پایین می آورد.
مزایای طراحی سایت حرفه ای با جوملا
مهمترین مزیت استفاده از نرم افزار جوملا نصب آسان این نرم افزار می باشد علاوه بر این در این نرم افزار انواع قالب های طراحی موجود است. نرم افزار جوملا نسخه ترجمه شده فارسی را دارد و این یکی دیگر از مزیت های استفاده از این نرم افزار است. علاوه بر این این نرم افزار دارای سیستم کش می باشد این سیستم برای افزایش کارایی می باشد.
معایب استفاده از نرم افزار جوملا
هر نرم افزاری در کنار مزایا یک سری معایبی هم دارد و نرم افزار جوملا نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از معایب ذکر شده برای استفاده از این نرم افزار این است که اکثر افزونه های مفید و پرکاربرد آن خریدنی است. علاوه بر آن امنیت این نرم افزار در مقابل سایر نرم افزار های سیستم مدیریت محتوا همچون ورد پرس پایین است. برای استفاده از این نرم افزار متقاضی باید حتما آموزش مختصری را ببیند. یکی دیگر معایب این نرم افزار قابلیت های پایین آن برای سئو کردن سایت می باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت حرفه ای , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: