فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت آن و ایجاد مسیری برای جلب مشتری
نوشته شده توسط : hiwebex

در سایت فروشگاه اینترنتی به مشتری بیش از یک محصول ارائه می شود و افزایش هر چه بیشتر تعداد محصولات پیچیدگی طراحی سایت را بیشتر می کند. فروشگاه های اینترنتی عملا به گونه ای طراحی شده اند که تا کاربران تنها یک کار را انجام دهند “خرید اینترنتی”. طراحی چنین سایتی می بایست معیارهای فروش اینترنتی گوناگونی را مد نظر قرار بدهد.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی

آیا به این قضیه توجه کرده اید که چرا طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی متفاوت تر است از طراحی سایر سایت ها ؟ یک سایت که فروشگاهی اینترنتی است باید دارای ویژگی هایی باشد که مشتری را جذب کند باید جذاب, سازمان یافته و منسجم باشد و در انتخاب رنگ ها به جذب مشتریان خود توجه کند.

مشخصات فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه اینترنتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:
 انتخاب رنگ ها و تاثیر آن در دادن روحیه و نشاط به کاربران در حین خرید
 قابلیت بالای امنیت سایت و داشتن اطلاعات کامل درباره مالکان سایت
 کاربری راحت برای همه افراد
مبانی عنوان شده اصول جدیدی نیستند و همه ما با این اصول از طریق تجربیات روزمره خود در فروشگاه ها و مراکز خرید آشنایی داریم. هنر اصلی یک طراح سایت این است که چطور این روش های فروش مرسوم را در یک سایت بعنوان فروشگاه اینترنتی پیاده سازی کند.

مسیری فرضی برای جلب مشتری

در شیرینی فروشی ها از طریق پخش بوی شیرینی افراد را تشویق به خرید میکنند. اما مشکل اینجاست که در طراحی سایت از حس بویایی نمی توان کمک گرفت. گذاشتن کالا در یک فروشگاه اینترنتی بسیار ساده تر از اجاره کردن جا و چیدن قفسه هاست ولی فروش در دنیای اینترنتی بسیار سخت تر از فروش در دنیای واقعی است. یک فروشگاه اینترنتی که به خوبی طراحی شده باشد نهایتا با یک یا دو کلیک مشتری را به صفحه مناسب هدایت خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: