چه کسانی اقدام به طراحی سایت شخصی می کنند؟
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است افراد زیادی را دیده باشید که اقدام به طراحی سایت شخصی می کنند. طراحی سایت شخصی برای هر فرد می تواند با هدف متفاوتی صورت گیرد اما به طور کلی افرادی که اقدام به طراحی این نوع سایت می کنند به سه دسته تقسیم می شوند:

طراحی سایت شخصی برای افراد سرشناس و معروف

یک دسته از افرادی که از مشتریان طراحی سایت شخصی هستند افراد مشهور مثل بازیگران, هنرمندان, ورزشکاران و… می باشند این افراد با طراحی یک سایت شخصی سعی می کنند آخرین اخبار از فعالیت های خود را برای طرفداران خود منتشر کنند. البته این افراد از طریق سایت شخصی راه ارتباطی برای طرفدارانشان را نیز برقرا می کنند که البته این ارتباط اغلب از طریق ارسال ایمیل می باشد.

طراحی سایت شخصی برای به اشتراک گذاری نظرات

برخی از افراد نیز وجد دارند که تمایل زیادی برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود با دیگران می باشند این افراد به طور معمول بخشی را به صورت چت یا ارسال نظرها برای مخاطبان و کاربران خود ایجاد می کنند تا نظر خود را در خصوص مطالبی که در سایت خود قرار می دهند اعلام کنند.

طراحی سایت شخصی جهت معرفی

گاها مشاهده می کنیم که عده ای با طراحی یک سایت شخصی در واقع سعی بر معرفی خود می کنند. این افراد معمولا از سایت شخصی به عنوان یک رزومه آنلاین استفاده کرده و خود را به کاربران و مخاطبانشان معرفی می کنند. این افراد در سایت خود سوابق کاری و فعالیت های علمی یا هنری خود را قرار می دهند و از این طریق به معرفی خودشان می پردازندو این افراد به طور معمول برای ایجاد ارتباط میان خود و کاربرانشان تلفن تماس را نیز در سایت خود ذکر می کنند. بسیاری از وکلا و یا پزشکان نیز از این طریق به معرفی خود  میپردازند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شخصی , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: