نوشته شده توسط : hiwebex

طراحي سايت خبری جزو  يكي از جذابترين انواع طراحي سايت محسوب مي شود. مردم در هر جاي دنيا و در هر سني كه باشند به دنبال اخبار جديد هستند بنابراين طراحي سايت خبری در صورتي كه به صورت تخصصي  و حرفه اي انجام شود مي تواند در ميان طرفداران اخبار جايگاه ويژه اي باز كند. در طراحي سايت خبری اخبار بايد به صورت واقعي و بدون هيچگونه تحريف منتقل شود تا بتواند در ميان مخاطبان خود جلب اعتماد كند. در طراحي سايت خبری دقت كنيد كه از هدف اصلي طراحي سايت يعني اطلاع رساني از وقايع روز دنيا منحرف نشويد و به حواشي بي ارتباط با اخبار مهم نپردازيد چرا كه در اين صورت بخش زيادي از كاربران خود را از دست خواهيد داد.

طراحي سايت خبری و ايجاد جذابيت در سايت

براي اينكه طراحی سایت خبری شما براي كاربران جذاب باشد و بتوانيد در سايت خبري خود ترافيك بالايي را ايجاد كنيد بهتر است جديدترين خبرهاي روز را حتما در سايت خود قرار دهید. سايت خبري بايد اخبار لحظه به لحظه از وقايع مهم را منتشر كند.طراحی بخش آرشیو اخبار, و گزارش ها در سایت خبری  به کاربران شما این امکان را می دهد که از ست های گذشته شما نیز بتوانند استفاده کنند. در طراحی سایت خبری خود سعی کنی حتما بخش تهیه گزارش از چهره های مشهور را قرار دهید چرا که می تواند مصاحبه با این افراد برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. گزارش های تصویری و مقالات نیز از دیگر بخش هایی است که در سایت خبری می تواند موجب افزایش جذابیت و ترافیک سایت شود.

در طراحی سایت خبری خود به چه بخش هایی نیاز دارم؟

برای طراحی سایت خبری یک سری بخش ها به صورت عمومی است که طراحی آن از الزامات سایت خبری می باشد. اولین و مهمترین بخشی که در سایت خبری باید در نظر بگیرید بخش دسته بندی خبرها می باشد که کمک زیادی به کاربران جهت پیدا کردن مطالب مورد نیازشان می کند. بخش گالری تصاویر و ایجاد بخش نظرات از دیگر بخش های ضروری در این نوع سایت می باشد. ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت و نسخه موبایلی سایت نیز از دیگر بخش هایی است که در طراحی سایت خبری لازم است در نظر گرفته شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت خبری , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: