طراحی سایت آموزشی و بخش های مورد نیاز در آموزش آنلاین
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم طراحی سایت آموزشی به صورت آنلاین امروزه یکی از انواع سایت های پرطرفدار در میان دانشجویان و دانش پژوهان و اساتید شده است. اگر شما هم از یک قدرت علمی قابل انتقال و یا هنری بهره مند می باشید که تمایل به ارایه آن به صورت کلاس های آموزشی آنلاین دارید می توانید از این نوع طراحی سایت آموزشی استفاده کنید. یکی از مزایای این نوع طراحی سایت عدم نیاز به مکانی جهت اجاره به منظور برگزاری کلاس آموزشی می باشد. برای اینکه طراحی سایت آموزشی را راه اندازی کنید تا به وسیله آن آموزش آنلاین انجام دهید نیاز به در نظر گرفتن یک سری قسمت های ضروری دارید که در طراحی سایت شما انجام شد.

طراحی سایت آموزشی و آنچه در راه اندازی آموزش آنلاین نیاز دارید

برای راه اندازی و طراحی سایت آموزشی با آموزش آنلاین بخش هایی که باید در آن در نظر بگیرید شامل ایجاد پنل کاربری برای استاد و دانش آموزان است که هریک نوع دسترسی ها در پنل آنها باید متفاوت باشد. در مرحله بعد یکی دیگر از قسمت هایی که باید در این نوع سایت طراحی شود بخش تماس با اساتید به صورت آنلاین می باشد که باید در نظر گرفته شود.

امکان ویرایش حساب کاربری برای دانش جویان و اساتید , امکان نمایش تراکنش مالی برای هر دو طرف, امکان ایجاد بخشی برای افزایش موجودی هم به صورت آنلاین و هم به صورت دستی در صورت پرداخت به صورت کارت به کارت از دیگر بخش هایی می باشد که در طراحی سایت آموزشی آنلاین باید در نظر گرفته شود.

در طراحی سایت آموزشی باید در نظر داشته باشید که بخشی با عنوان خرید و تمدید دوره ها را نیز قرار دهید تا کاربران در صورت تمدید یک دوره قادر به انجام این کار از طریق سایت باشند. علاوه بر این در آموزش آنلاین آزمون ها نیز باید به صورت آنلاین برگزار شود در اینجا باید دقت کنید که آزمون ها به صورت هوشمند و کاملا مدیریت شده برگزار شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: