طراحی سایت حرفه ای با متن یا تصویر… کدام بهتر است؟
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه در طراحی سایت حرفه ای طراحان سعی می کنند از بهترین و مدرن ترین روش ها جهت ایجاد موفقیت در طراحی سایت استفاده کنند. برای اینکه در طراحی سایت حرفه ای با موفقیت روبه رو شویم باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هر سایتی با توجه به خصوصیات آن با یک سبک و روش خاصی می تواند به موفقیت در طراحی دست یابد. برای اینکه در طراحی سایت حرفه ای بتوانیم بهترین روش موفقیت در طراحی سایت را پیاده کنیم باید حتما موضوع هدف اصلی از طراحی سایت را در اولویت قرار دهیم. در طراحی سایت حرفه ای باید این نکته را در نظر بگیریم که طراحی هر سایتی باید بر اساس اهداف آن صورت گیرد در این صورت است که میتواند به موفقیت های لازم دست پیدا کند.

طراحی سایت حرفه ای با تصاویر بهتر است یا با متن؟

امروزه به دلیل استفاده گسترده مردم از انواع شبکه های اجتماعی دیگر کمتر کسی در سایت های خاص به دنبال کسب اطلاعات متنی می باشد اغلب کاربران در طراحی سایت حرفه ای سعی می کنند با پیدا کردن تصاویر مرتبط, به موضوع دلخواه خود دست پیدا کنند. بنابراین می توان گفت که امروزه یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری در طراحی سایت حرفه ای استفاده از تصاویر زیبا و چشم نواز در سایت می باشد. استفاده از تصاویر در طراحی سایت حرفه سبب می شود که کاربر به راحتی بتواند هدف خود را در سایت پیدا کند.

به طور کلی در طراحی یک سایت حرفه ای که هدف اصلی ارایه نمونه کار می باشد بهتر است اصول اصلی طراحی بر اساس تصاویر پایه گذاری شود اما در طراحی سایت هایی که استفاده از متن های تاثیر گذار می تواند باعث پیشرفت و ارتقای بهینه سازی سایت شود بهتر است از متن ها به صورت اصولی در طراحی سایت استفاده کرد اما باید این نکته را درنظر داشت که حتی در انواع سایت هایی که بر اساس متن استوار هستند هم استفاده از تصاویر در کنار متن باعث ایجاد جذابیت و زیبایی در سایت می شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: