نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت ایجاد بخش جستجوی کالا می باشد. در طراحی سایت فروشگاهی همیشه باید دسترسی ها و امکاناتی را فراهم آورد که با استفاده از آن ها کاربر بتواند به راحتی کالای مورد نیاز خود را شناسایی و خریداری کند. برای رسیدن به این هدف در طراحی سایت ایجاد بخش جستجوی کالا می تواند تاثیر مثبتی بر روی افزایش خرید کالا در سایت فروشگاهی را داشته باشد.

رابطه جستجوی کالا و خصوصیات محصول در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی شما برای ایجاد بخش جستجوی کالا در سایت باید معیارهای جستجو را بر اساس خصوصیات محصول در نظر بگیرید. اغلب کسانی می خواهند به جستجوی کالایی در سایت فروشگاهی بپردازند ممکن است برند خاصی را در نظر نداشته باشند و یک خصوصیت از کالا را که بیشتر مورد پسند آنها است را معیار جستجو قرار داده و بر اساس آن سرچ را انجام دهند و اینجاست که در صورت وارد کردن مشخصات صحیح کالا در سایت کاربر ما می تواند نتیجه قابل قبولی را مشاهده کند. اگر در طراحی یک سایت فروشگاهی هنگام وارد کردن خصوصیات کالا دقت کافی لحاظ نشود بخش جستجوی کالا هم نمی تواند به راحتی کالای مورد نظر کاربر را شناسایی کند در نتیجه این می تواند یک امتیاز منفی برای سایت فروشگاهی باشد چرا که می تواند موجب کاهش کاربران سایت شود.

آیا بخش جستجوی در طراحی سایت فروشگاهی من باید حتما به صورت پیشرفته باشد؟

انتخاب اینکه در طراحی سایت فروشگاهی خوداز جستجوی پیشرفته استفاده کنید یا خیر بستگی به گستردگی محصولات شما دارد. اگر در فروشگاه اینترنتی شما دسته بندی های زیادی از محصولات با ویژگی های متفاوت وجود دارد بهتر است با توجه به نوع ویژگی های هر یک از دسته های در نظر گرفته شده در سایت بخش جستجو را به صورت پیشرفته تنظیم کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: