منظور از طراحی سایت Portfolio چیست؟
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت Portfolio یا نمونه کار به سایت هایی گفته می شود که با هدف معرفی و نمایش فعالیت های کاری و حرفه ای یک شخص صورت می گیرد. در طراحی سایت Portfolio افراد می توانند فعالیت های حرفه ای خود را در قالب اسلایدر های زیبا و بی نظیر در معرض دید کاربران قرار دهند. متقاضیان طراحی سایت Portfolio اغلب هنرمندان و صاحبان گالری ها هستند. این افراد می توانند به راحتی با طراحی سایت Portfolio محیطی مرتب و شیک را برای معرفی آثار خود ایجاد کنند.

معرفی چند نمونه از طراحی سایت Portfolio در جهان

در این بخش به معرفی چند سایت معتبر جهان که برای ارایه نمونه کارهای طراحان ایجاد شده است می پردازیم. سایت Behance یک نمونه از طراحی سایت Portfolio است. این سایت سابقه بسیار زیادی در این زمینه داشته و طراحان مختلفی از قسمت های مختلف جهان آثار خود را در این سایت قرار می دهند. شما با ورود به این سایت و ثبتنام در آن می توانید آثار خود را در معرض دید جهانیان قرار دهید. در بخش جستجوی پیشرفته در این سایت می توانید با انتخاب هر یک از پارامتر های جستجو با آثار هنرمندان سایر کشورهای جهان نیز آشنا شوید.

Dribbble یکی دیگر از نمونه سایت های Portfolio است. در این سایت هنرمندان مختلف از نمونه کارهای گرافیکی و یا طراحی سایت خود اسکرین شات هایی را تهیه و در معرض دید عموم قرار می دهند.

Krop یک نمونه دیگر از طراحی سایت Portfolio است. این سایت که در طول روز بازدید بسیار بالایی هم دارد امکاناتی را برای هنرمندان فراهم کرده که در آن هر هنرمند علاوه بر شرح مختصری از خود و فعالیت هایش می تواند تا ۱۰ نمونه اثر را نیز در معرض دید عموم قرار دهد.

اگر به دنبال بازدید از آثار باکیفیت هستید حتما سری به سایت Carbonmade بزنید. در این سایت می توانید با هنرمندانی آشنا شوید که از سراسر جهان بهترین و با کیفیت ترین نمونه کار های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. با ایجاد پنل کاربری در این سایت شما نیز می توانید آثار بی نظیر خود را برای جهانیان ارایه دهید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت Portfolio ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: