باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود
نوشته شده توسط : hiwebex

چگونگی طراحی و پیاده سازی باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود ، از موارد مهمی است که بر افزایش کارایی سایت فست فود بسیار مؤثر می باشد. در فرایند طراحی و پیاده سازی سایت فست فود، بیان نمودیم که منوی باشگاه مشتریان، منوی مهمی است که از طریق آن، می توان خدمات گوناگون و متنوعی به مشتریان ارائه نمود. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی منوی باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود می پردازیم.

منوی باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود

  • معرفی برنامه های فرهنگی هنری از طریق منوی باشگاه مشتریان : از موارد مهمی که صاحبان رستوران های ارائه دهنده غذاهای فست فود و طراحان سایت های فست فود از طریق منوی باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود می توانند در اختیار بازدیدکنندگان از سایت فست فود قرار دهند، معرفی برنامه های فرهنگی و هنری مانند انواع کنسرت و تئاتر از طریق سایت فست فود می باشد. همچنین صاحبان سایت های متعلق به فست فودی ها، علاوه بر معرفی این برنامه های فرهنگی و هنری از طریق منوی باشگاه مشتریان، می توانند همچنین برخی از این فعالیت ها را در فضای داخل رستوران خود برگزار نمایند و از این طریق بر آمار بازدید از سایت فست فود خود، بیفزایند.
  • نظرسنجی و برگزاری رقابت در خصوص پخت غذایی واحد : از دیگر اقداماتی که صاحبان رستوران های عرضه کننده غذاهای فست فود می توانند از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود انجام داده و مشتریان بیشتری جذب نمایند، عبارت است از برگزاری نظرسنجی در خصوص پخت یک غذای واحد. نحوه عملکرد در چنین حالتی به این صورت می باشد که صاحبان فست فودی ها می توانند هر هفته با اعلام یک غذا، اعضای باشگاه مشتریان را به یک رقابت در خصوص تهیه و پخت آن غذا فراخوانده و در پایان هفته از مشتریان بخواهد که علاوه بر ارائه عکس از غذاهای خود، در خصوص تجربه خود نیز مطالبی را با سایر اعضای باشگاه مشتریان به اشتراک بگذارند.

دیگر نکات مهم در خصوص منوی باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود

  • اهداء جوایز به صورت غذای رایگان : از دیگر مواردی که از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود می بایست مد نظر طراحان سایت های متعلق به فست فودی ها قرار گیرد، اهداء جوایز به مشتریان دائمی این فست فودی ها می باشد. این جوایز می توانند به صورت پرس های رایگان غذا بوده و نیز غذاها می بایست از میان غذاهای قابل عرضه در فست فودی مورد نظر انتخاب گردند. این امر می تواند در مشتریان نسبت به خرید مجدد غذا از رستوران ارائه دهنده غذاهای فست فود مورد نظر، ایجاد انگیزه نماید.
  • انتخاب غذای هفته بر اساس سلیقه مشتریان : از دیگر مواردی که صاحبان رستوران های ارائه دهنده غذاهای فست فود می توانند از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت فست فود پیاده سازی نمایند، نظر سنجی از مشتریان در خصوص غذای هفته می باشد. پس از نظرسنجی، می توانند پر مخاطب ترین غذا را به عنوان غذای هفته انتخاب نموده و با سرو نمودن آن غذا، احترام خود را نسبت به نظر مشتریان نشان داده و از این طریق در جلب اعتماد آنها نشان دهند.

متن قبل: نقش شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فست فود

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: