نمونه های موفق طراحی سایت فست فود
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت فست فود ، منجر به الگوبرداری از سایت های موفق فست فود در زمینه طراحی و همچنین در زمینه خدماتی که به مشتریان ارائه می نمایند، می گردد. هر یک از نمونه های موفق طراحی سایت فست فود با تمرکز بر ویژگی ها و خدمات خاصی، توانسته اند در میان کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های فست فود، موفقیت و جایگاه ویژه ای کسب نمایند. در ادامه به بررسی برخی از نمونه های موفق طراحی سایت فست فود و دلائلی که منجر به شاخص شدن این مجموعه ها و سایت های متعلق به آنها در میان سایر رقبا گردیده است، می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت فست فود

papajohns

این سایت، یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فست فود می باشد که متعلق به چهارمین مجموعه رستوران ارائه دهنده پیتزا در ایالات متحده آمریکا می باشد. از میان 4000 شعبه از شعبات این فست فودی، 3200 شعبه آن در آمریکا بنا نهاده شده اند. نخستین شعبه این رستوران در سال 1984 در هندوستان ساخته شد. از عوامل مؤثر بر تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فست فود، می توان به این شعار رستوران های این مجموعه اشاره نمود : ” مواد اولیه بهتر، پیتزای بهتر”. لازم به ذکر است که این صرفا یک شعر نبوده و دست اندرکاران این مجموعه، بر کیفیت مواد اولیه به کار رفته در محصولات خود، تاکید ویژه ای دارند.

dairyqueen

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت فست فود می باشد. این مجموعه، در 18 کشور بجز ایالات متحده و در 6000 شعبه فعالیت دارد. در میان کشورهای ایالات متحده، تگزاس دارای بیشترین تعداد شعب این مجموعه از فست فودی ها یعنی دارای 600 شعبه می باشد. از شاخصه های این مجموعه می توان به ارائه نوعی خاص از بستنی قیفی اشاره نمود که این بستنی در حقیقت به نوعی هویت این مجموعه از رستوران های ارائه دهنده فست فود به شمار می آید. همچنین این مجموعه به ارائه محصولاتی مانند سیب زمینی سرخ شده، مرغ سرخ شده عمل آوری شده، هات داگ و سایر محصولات اشاره نمود.

dunkindonuts

این سایت از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت فست فود در سرتاسر دنیا می باشد که دارای 11000 شعبه داشته که در سه کشور فعالیت می کنند. این مجموعه بر ارائه محصولات پخته شده و قهوه تمرکز نموده است. محصولات اصلی این مجموعه شامل غذاهای پختنی، نوشیدنی های خنک و همچنین نوشیدنی های داغ و انواع ساندویچ می باشد. امروزه این مجموعه به ارائه قهوه در هزاران طعم می پردازد.

pizzahut

از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت فست فود، می توان به این سایت اشاره نمود. این مجموعه، بزرگ ترین مجموعه تولید و عرضه پیتزا در جهان می باشد. این مجموعه تنها در ایالات متحده آمریکا دارای 6000 رستوران و در 93 کشور دیگر دارای 5139 مرکز فروش می باشد. در سال 2001 این مجموعه تبدیل به اولین مجموعه رستوران هایی شد که به عرضه پیتزا به ایستگاه های فضایی بین المللی پرداخت. این مجموعه هر ساله 300 میلیون پوند پنیر پیتزا از 360 میلیون گالون شیر را به خود اختصاص می دهد.

متن قبل: ویژگی ها و قابلیت های سایت فست فود

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: