بررسی سایت آموزشگاه زبان
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی سایت آموزشگاه زبان از حیث چگونگی طراحی سایت آموزشگاه زبان و نیز از حیث انتخاب مطالب ارائه شده از طریق طراحی سایت آموزشگاه زبان، می تواند در بهبود کیفیت سایت آموزشگاه زبان مفید واقع گردد. بازدیدکنندگان از سایت آموزشگاه زبان و همچنین طراحان سایت آموزشگاه زبان می توانند به بررسی سایت آموزشگاه زبان بپردازند و بدین ترتیب با ارائه نظرات سازنده، منجر به بهبود کیفیت طراحی سایت آموزشگاه زبان و همچنین خدمات ارائه شده از سوی آموزشگاه زبان شوند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص بررسی سایت آموزشگاه زبان می پردازیم.

نکاتی در خصوص بررسی سایت آموزشگاه زبان

  • استفاده از اسلایدشو در طراحی سایت آموزشگاه زبان : در بررسی سایت آموزشگاه زبان، توجه به نحوه نمایش تصاویر در طراحی سایت آموزشگاه زبان، یکی از فاکتورهای مهم می باشد. نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو و با گرافیک قوی و کیفیت عالی، می تواند در جلب نظر بازدیدکنندگان از سایت آموزشگاه زبان و همچنین کاربران اینترنت، بسیار مؤثر واقع شود و به لحاظ بصری بر آنها تأثیر مثبت بگذارد.
  • به روز بودن مطالب سایت: از دیگر مواردی که طراحان سایت های آموزشگاه زبان می بایست در بررسی سایت آموزشگاه زبان مد نظر قرار دهند، به روزرسانی سایت آموزشگاه زبان می باشد. تاریخ ثبت نام دوره های آموزشی زبان، تاریخ شروع دوره های آموزشی، تاریخ برگزاری آزمون پایان دوره ها، تاریخ برگزاری آزمون های تافل، آیلتس و سایر آزمون ها می بایست به طور دقیق از طریق طراحی سایت آموزشگاه زبان به اطلاع زبان آموزان برسد و در صورت ایجاد تغییری در برنامه کلاس ها و یا آزمون ها، این تغییرات می بایست سریعا از طریق سایت آموزشگاه، اطلاع رسانی شود. به روز بودن سایت آموزشگاه زبان، یکی از مصادیق نظم در آموزشگاه مزبور بوده و منجر به جلب اعتماد مخاطبین می گردد.

دیگر موارد مهم در خصوص بررسی سایت آموزشگاه زبان

  • معرفی دقیق خدمات آموزشگاه زبان : از دیگر مواردی که در طراحی سایت آموزشگاه زبان می بایست مد نظر طراحان سایت های آموزشگاه زبان قرار گیرد، معرفی دقیق خدمات آموزشگاه زبان مربوطه می باشد. این معرفی دقیق، به بازدیدکنندگان از سایت آموزشگاه کمک می کند تا بتوانند با کسب شناخت و آگاهی دقیق نسبت به آموزشگاه مزبور و دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه، نسبت به انتخاب دوره آموزشی و ثبت نام در آن، اقدام نمایند. همچنین مواردی چون آدرس آموزشگاه، تلفن تماس با آموزشگاه و ساعات کاری آموزشگاه می بایست به طور دقیق، از طریق طراحی سایت آموزشگاه زبان بیان گردند.
  • معرفی مراکز فروش کتاب های آموزشگاه : از دیگر مواردی که در بررسی سایت آموزشگاه زبان می بایست مد نظر صاحبان آموزشگاه های زبان و همچنین طراحان سایت های متعلق به آموزشگاه زبان قرار گیرد، معرفی مراکز فروش کتاب هایی است که در آموزشگاه زبان مربوطه تدریس می گردند. زبان آموزان پس از ثبت نام در کلاس های آموزشی، نمی بایست در هنگام تهیه کتاب آموزشی با مشکل مواجه گردند. بنابراین می بایست در طراحی سایت آموزشگاه زبان، به این نکته توجه شده و مراکز تهیه این کتاب ها می بایست از طریق سایت آموزشگاه معرفی گردند.

متن قبل: برندسازی آموزشگاه زبان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: