نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان ، مانند سایر سایت ها می تواند در امر طراحی و راه اندازی سایت صرافی طراحان را یاری نموده و همچنین در بهبود عملکرد آموزشگاه های زبان مؤثر می باشد. هر یک از نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان، دارای مشخصاتی منحصر به فرد بوده و خدماتی متفاوت به زبان آموزان ارائه می نمایند و این امر موجب شاخص شدن این آموزشگاه ها در میان سایر آموزشگاه ها می گردد. در ادامه به بررسی برخی از نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان و همچنین برخی از کالج ها یا دانشکده های زبان می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان

middlebury

این سایت، یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان می باشد که از عوامل موفقیت آن می توان به اعطای کمک هزینه های تحصیلی به زبان آموزان اشاره نمود. این کمک هزینه های تحصیلی، با وام متفاوت بوده و در حقیقت، بدون بازگشت می باشند. اعطای این کمک هزینه ها، شرایطی دارد و زبان آموزان در ابتدا می بایبست درخواست خود را در سایت مؤسسه به ثبت برسانند و به سؤالات مطرح شده در فرم درخواست، پاسخ دهند. سپس این فرم ها از طریق کارشناسان مؤسسه بررسی شده و بر اساس اولویت، به زبان آموزان واجد شرایط، کمک هزینه اعطاء خواهد گردید.

wisc

این سایت، یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان است که در آن موارد متعددی به چشم می خورد. از جمله مواردی که در این سایت می توان مشاهده نمود، تعداد زبان های بیشماری است که در این سایت آموزش داده می شود. این زبان ها شامل زبان انگلیسی، زبان عربی، زبان فنلاندی، زبان جمهوری چک و زبان های بیشمار دیگری است که این تعدد زبان ها و کیفیت آموزش آنها، منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان شده است. همچنین در این سایت فرصت های شغلی نیز به زبان آموزان پیشنهاد و معرفی می گردند.

humanities

از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان، می توان به این سایت اشاره نمود. یکی از ویژگی های مهم این سایت، معرفی انواع زبان های قابل ارائه در این مؤسسه به زبان آموزان و همچنین معرفی و توضیح در خصوص فرهنگ و ویژگی های کشورهایی است که در آن کشورها به این زبان ها صحبت می گردد. این امر می تواند برای زبان آموزانی که قصد مهاجرت دارند، بسیار مفید واقع شده و آنها را برای آشنایی با فرهنگ کشورهای مقصد، یاری نماید.

wsu

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت آموزشگاه زبان می باشد. از مواردی که در طراحی و راه اندازی این سایت لحاظ شده و منجر به موفقیت آن گشته است، عبارت است از برگزاری کلاس های خصوصی برای زبان آموزان به زبان های عربی، اسپانیولی، ژاپنی، کره ای، فرانسوی، آلمانی، چینی، ایتالیائی و روسی. همچنین در این سایت، معرفی کاملی از مؤسسه آموزش زبان و همچنین خدمات ارائه شده از سوی این مؤسسه به زبان آموزان، ارائه شده است. همچنین طراحان این سایت، در این سایت، خبرنامه و همچنین لینک های مفید در خصوص زبان آموزی ارائه شده و در اختیار زبان آموزان و علاقمندان به آموزش زبان قرار می گیرد.

 

متن قبل: ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: